חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחפשת המלצה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מחפשת המלצה

הודעהעל ידי vita » 11 נובמבר 2011, 00:17

היי,
אני מעוניינת להתחיל לגלף בעץ, קניתי כלים השגתי קצת עצים אבל לפי איך שהולך נראה לי שעדיף ללכת לקורס...
אז אני מחפשת המלצה לקורס טוב אבל גם לא יקר מידי באזור תל אביב..
מישהו יכול לעזור?

תודה תודה,
ויטה
vita
 
הודעות: 2
הצטרף: 11 נובמבר 2011, 00:14

Re: מחפשת המלצה

הודעהעל ידי GILY » 11 נובמבר 2011, 07:42

ויטה שלום
העלות היא בדרך כלל 180 - 200 ש"ח לשיעור ומונה כ 10 שיעורים
הנה כתובת של אמן עץ שגר בישוב ליד ירושליים .... ומלמד גם גילוף
יש גם מורה ליידי אבל אני גר בקריות ולא רלוונטי בשבילך
אם את רוצה ללמוד גילוף ברמה אחרת אני ממליץ לך עליו
http://www.woodcraftcenter.co.il/
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: מחפשת המלצה

הודעהעל ידי isidor » 12 נובמבר 2011, 07:16

שלום לך,
אני משתתף בחוג כפי שתארת, עם מספר נשים וגברים לא רב.
המורה היא אמנית ואומנית בכל נשמתה שעוסקת גם בציור, תכשיטנות ועוד.
החוג -שאינו יקר-מתקיים במתנס מרכז רוזין -רמת אביב, אחת לשבוע.
אפשר לבוא ולהתרשם בימי רביעי בין 08:30 ל 11:30 .
איזי.
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

Re: מחפשת המלצה

הודעהעל ידי vita » 14 נובמבר 2011, 17:57

תודה רבה!
vita
 
הודעות: 2
הצטרף: 11 נובמבר 2011, 00:14

Re: מחפשת המלצה

הודעהעל ידי ranshara » 14 נובמבר 2011, 18:01

תנסי גם אצל מטלון יחיאל 054-426-8805
הוא ממוקם בהוד השרון.
אני לא בטוח אם הוא מעבר קורסים בגילוף, בחריטה בטוח.
תנסי,
רן.
ranshara
מנהל פורום
 
הודעות: 766
הצטרף: 01 מאי 2008, 10:36
מיקום: שדה אילן

Re: מחפשת המלצה

הודעהעל ידי amnon » 15 נובמבר 2011, 14:09

גם אני מחפש בדיוק מין סדנה שכזו לגילוף בעץ, אבל באיזור הדרום...
יש למישהו משהו להציע?
amnon
 
הודעות: 5
הצטרף: 14 נובמבר 2011, 03:07


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron