חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

השחזת מפסלות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: השחזת מפסלות

הודעהעל ידי ykyk » 02 נובמבר 2011, 00:38

שלום
גם מתחת למיטה אתה יכול לאכסן אבן משחזת. הרצל אמר אם תרצו אין זאת אגדה.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: משחזת בקומה 4 --התשובה אם זה מתאים

הודעהעל ידי umi » 13 נובמבר 2011, 02:41

isidor כתב:ואיפה בדיוק שמים משחזת בדירת שיכון בעיר בבית משותף קומה 4 ????

שלום איסידור,
אני גר בבית משותף בקומה 3 והתמונות יראה לך איפו אפשר לעבוד, אם יש לך מרפסת אפילו קטנה: "אם תרצו זה לה ....."
דרך הגב: משחזת "5 אינץ: יש בתחנה מרכזית ישנה, ב "בוטקס" עולה כ 130 ש"ח. אני קניתי RYOBY 6 אינץ ב 250 ש"ח.
ראה תמונות "מהנגריה" שלי.
מקווה שעזרתי לך.
בהצלחה
אלפרדו
קבצים מצורפים
SNC00130.jpg
המחשחזת במרפסת, על מדף(בניתי כמה מדפים כאלה בצד)
SNC00140.jpg
המשור על מדף עם מסילות, הורדתיי את המשחזת. סך הכל המעבר כמטר אחת.
מקווה שיעזור לך.
SNC00142.jpg
שולחן עבודה עם המחרטה. הורדתי את המסור
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: השחזת מפסלות

הודעהעל ידי GrafPotozky » 01 מרץ 2012, 20:58

אצל "מטקו" 25 ש"ח
GrafPotozky
 
הודעות: 3
הצטרף: 01 מרץ 2012, 18:52

Re: השחזת מפסלות

הודעהעל ידי hemi1 » 04 מרץ 2012, 17:58

GrafPotozky כתב:אצל "מטקו" 25 ש"ח


תודה











מדפים
hemi1
 
הודעות: 2
הצטרף: 08 ינואר 2012, 04:36

הקודם

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים