חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

hollow form - ינבוט

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כל הכבוד

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 09 נובמבר 2011, 17:03

אני מאוד אוהב כדורים! זו הצורה המושלמת ביותר, והינבוט הזה נותן כזה עושר של צבע, שזה פשוט מכפיל את האפקט, ושמן בדרך מוסיף קצת צהבהבות שתורמת המון ליכול להבחין בין הצבעים השונים.

כל הכבוד!

(סתם שאלה, איפה מצאת ינבוט, ואיפה אני יכול למצוא? אחד העצים שתמיד רציתי לעבוד איתו אבל לא נפלתי מעודי על חתיכה - יש לי מסביב לבית הרבה ינבוטים (השיח הנמוך) מעולם לא הבנתי איך מזה יוצא עץ...)
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי shutter » 09 נובמבר 2011, 17:07

מישהו כרת עץ עצום ביישוב הסמוך. כשעברתי שם במקרה ונותרו רק שני חלקים מהגזע שהיו כבדים מאוד (כ-65 ק"ג). כל היתר נלקח קודם לכן
באתי עם עגלה ולקחתי אותם הביתה.

לגבי זוית הכיפוף - אני מניח שהשאלה מתייחסת לכלי "צוואר הברבור": כ-45 מעלות.
shutter
משתמש ותיק
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי GILY » 09 נובמבר 2011, 19:27

אני מבין שאתה גר בדרום ?
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי shutter » 10 נובמבר 2011, 00:22

נכון, אני גר בגן יבנה
shutter
משתמש ותיק
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי gal-galim » 10 נובמבר 2011, 22:24

עבודה יפיפיה

אחרי כמה הצצות אני מבין את מה זה מזכיר לי, את כוכב הלכת צדק.....
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

העבודה באמת מדהימה !hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי isidor » 14 נובמבר 2011, 07:43

עבודה מדהימה - גם היופי וגם המחשבה על קושי הביצוע !
בקשר לינבוט - קיראו בתשובתי למשה אשל.
בברכה,
איזי
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

בקשר לשיחי ינבוט-Re: כל הכבוד

הודעהעל ידי isidor » 14 נובמבר 2011, 08:23

שלום ,
אם יש לך מסביב לבית " הרבה ינבוטים"
אז תקרא כאן: (לדעתי זה מעניין)
http://www.wildflowers.co.il/hebrew/plant.asp?ID=345
אבל יתכן שהינבוט הענק שהוא כותב עליו זה עץ אחר שיובא לארץ.
יש עץ נוי בשם ינבוט-לבן שמוצאו מיבשת דרום אמריקה.
איזי.
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי GILY » 17 דצמבר 2011, 10:11

בוקר טוב
האם נשאר לך עוד חומר מהינבוט ?
אני כנראה בעוד שבועיים יהיה באיזור גן יבנה ומעוניין להגיע אליך .....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי shutter » 17 דצמבר 2011, 22:09

מצטער. עשיתי שימוש בכל החומר.
אתה מוזמן בכל מקרה!
shutter
משתמש ותיק
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19

Re: hollow form - ינבוט

הודעהעל ידי yd » 17 דצמבר 2011, 22:33

מדהים ,יפיפה ,אין מילים.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

הקודםהבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron