שלום לכולם
כערה מתוך מ3/4 גזע חרוב מימדים : אורך 38 ס"מ גובה 15 רוכב : 20
גימור פריקשין פוליש + וקס - לצערי לא רואים את הברק בתמונה כי צולמה לא באור
כלי מעץ חרוב
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כלי מעץ חרובשלום לכולם
כערה מתוך מ3/4 גזע חרוב מימדים : אורך 38 ס"מ גובה 15 רוכב : 20 גימור פריקשין פוליש + וקס - לצערי לא רואים את הברק בתמונה כי צולמה לא באור
Re: כלי מעץ חרובוואו, חתיכת עבודה עשויה להפליא.
Re: כלי מעץ חרובנפלא , ממש אהבתי , לצערי אין בגזע הזה את האדום שמאפיין את הייחוד שבחרוב
Re: כלי מעץ חרובבוקר טוב
אתה רציני? תסתכל שוב בתמונות - כלל הכתמים בעץ אדומים ? בכוונה צילמתי את העבודה מכמה צדדים ....
Re: כלי מעץ חרובתתחדש גיל, יצא יופי. מצחיק שגם שלי מדוגמה זו היה בחרוב.
האתגר האמיתי (ורק מי שניסה מבין) היא לסיים עבודה עם כנפיים בלי לקבל מכות וחתכים במפרקי האצבעות. התמזל מזלך?
Re: כלי מעץ חרובהי מקס
האמת היא שיצא לי כבר לחרוט מסיסם לפני שנתיים כערה דומה לזו שעשיתי מחרוב עם כנפיים כלפי מטה צירפתי לך תמונה אי מקווה שלזה התכוונת ....
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||