שלום
גם מתחת למיטה אתה יכול לאכסן אבן משחזת. הרצל אמר אם תרצו אין זאת אגדה.
השחזת מפסלות
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: השחזת מפסלותשלום
גם מתחת למיטה אתה יכול לאכסן אבן משחזת. הרצל אמר אם תרצו אין זאת אגדה.
Re: משחזת בקומה 4 --התשובה אם זה מתאים
שלום איסידור, אני גר בבית משותף בקומה 3 והתמונות יראה לך איפו אפשר לעבוד, אם יש לך מרפסת אפילו קטנה: "אם תרצו זה לה ....." דרך הגב: משחזת "5 אינץ: יש בתחנה מרכזית ישנה, ב "בוטקס" עולה כ 130 ש"ח. אני קניתי RYOBY 6 אינץ ב 250 ש"ח. ראה תמונות "מהנגריה" שלי. מקווה שעזרתי לך. בהצלחה אלפרדו
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||