הקערה מעץ בלתי מזוהה ששכב בייבוש חצי שנה. אחרי שהקערה הוכנה היא עדיין משנה מעט צורה אבל לא אשקיע ביישור שלה (מי שרוצה לעשות זאת צריך להשאיר עובי נוסף, רגל נוחה לתפיסה, להמתין ולהחזיר למחרטה).
לאחר ציפוי בלכה מילאתי את האזור בין שני קוי חריכה (עם חוט תיל) בריקוע עם מכשיר אויר של רופאי שיניים. אחר כך צביעה בצבע אקרילי רגיל ושכבת לכה פוליאורתנית על הרצועה השחורה.
