שלום לכולם
להלן חמש עבודות סיסם נוספות שבצעתי החודש הכוללות
כד נוסף עם ידיות מפוסלות
חג שמח
עבודות סיסם נוספות
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עבודות סיסם נוספותשלום לכולם
להלן חמש עבודות סיסם נוספות שבצעתי החודש הכוללות כד נוסף עם ידיות מפוסלות חג שמח
Re: עבודות סיסם נוספותעבודות יפות מאוד בעיקר הגימור
האם הכד עם הצוואר הארוך מרוקן כהלכה עד קרקעיתו? אם כן שאפו
Re: עבודות סיסם נוספותאכן מרוקן עד הקרקעית
תסתכל טוב בתמונה ותגיד לי כיצד רוקן הכד ?
עבודות סיסםיפה מאד , עבודה מושקעת , לגבי שאלתך לעמיתי כאן , אז נראה שהכדים עשויים משני חלקים , ו אולי הכד עם הצןאר הארוך מרוקן מחלקו התחתון
Re: עבודות סיסםראשית תודה רבה על התגובה
אני שאלתי את השאלה רק לגבי הכד עם הצוור הארוך יתר הכדים עשויים חלק אחד .....
Re: עבודות סיסם נוספותבכל מקרה עבודות יפות ואכן צריך עיני עיט על מנת להבחין בחיבור זה נראה יפה
איך גימרת את היצירות????
Re: עבודות סיסם נוספותכל הכבוד ,עבודות יפיפיות.
Re: עבודות סיסם נוספותעבודות מדהימות!
הגימור יפה מאוד!
Re: עבודות סיסם נוספותיפה מאוד גילית
סימן שיצא לי טוב ומדוייק !! גימור ווקס + פריקשין פוליש ....
Re: עבודות סיסם נוספותתודה וחג שמח!!
בקרוב קולקציית חרוב....
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||