חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

בניית גיטרה אתיופית

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

בניית גיטרה אתיופית

הודעהעל ידי asmera » 06 אוקטובר 2011, 09:28

שלום חברים ,

מצ"ב תמונה של כלי נגינה אתיופי שנרכש מחו"ל .
ברצוני לייצר שכפול נוסף ,מה אני צריך להביא \ לבקש מהנגירה !?
האם אני צריך לשרטט מודל תלת מימד, מספיק שרטוט מכני ?!
אילו הנתונים (רמת דיוק,ערכי מידות וכד'...)אני צריך לתת בכדי שיוכלו לייצר לי את החלקים ?!
הפלטה הקדמית עשויה מקשה אחת , ועוד שני חלקים מדוייקים שחוברו מאחור, האחד בחלק העליון והשני בחלק התחתון (לסגירת תיבת התהודה ).

תודה מראש על העזרה .

http://ufu.co.il/viewer.php?file=quah6r ... v3hfgw.jpg
קבצים מצורפים
58502_921910501810_935091_50933249_230595_n.jpg
גיטרה אתיופית - KIRAR
asmera
 
הודעות: 5
הצטרף: 06 אוקטובר 2011, 09:04

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהעל ידי Saba_jackson » 06 אוקטובר 2011, 10:47

ברוך הבא!

האם תוכל לצרף קובץ קול של הכלי הזה
איזה סולם מנגנים בזה?

תודה

אולי אוכל לעזור לך לעשות דומה
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהעל ידי moshik » 06 אוקטובר 2011, 13:40

אם אתה רוצה להתייעץ עם בונה כלי נגינה
הנה טלפון של ירון נאור תתקשר אליו 0547655797
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהעל ידי asmera » 09 אוקטובר 2011, 09:02

בוקר טוב ג'קסון ,

אני אשמח לצרף קטע מוסיקלי בהמשך, אשתדל להקליט משהו קצר במהלך השבוע הקרוב .
הKIRAR הוא כלי אפריקאי המכוון בסולם פנטטוני , כלומר 5 ציללים (כמו יתר כלי הנגינה באפריקה )
אני אשמח לקבל את עזרתך .

אך עדין לא קיבלתי תשובה , אפילו לחלק מהתשובות .

אשמח לקבל את תגובתך ועזרתך .

יום טוב
יעקב.
asmera
 
הודעות: 5
הצטרף: 06 אוקטובר 2011, 09:04

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהעל ידי asmera » 09 אוקטובר 2011, 09:06

בוקר טוב מושיק,

תודה על מס' הטלפון , אני אתקשר אליו בהזדמנות הראשונה היום

האם תוכל לתת לי מענה לחלק מהשאלות שלי , אני חושב שזה יפתור לי את כל הבעיות, כיוון שאני לא באמת צריך בונה כלי נגינה , רק צריך קצת הסברים איך לפנות לנגרים שעובדים עם כלים ממחושבים (כמו שפירטתי לעיל )

אמח לקבל את עזרתך.

המשך יום נעים
יעקב,
asmera
 
הודעות: 5
הצטרף: 06 אוקטובר 2011, 09:04

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהעל ידי moshik » 09 אוקטובר 2011, 11:21

אני קצת מתקשה להבין אותך

אם אתה רוצה שנגריה תשכפל את הגיטרה
היא צריכה לדעת לעשות את זה.

לא נראה לי שמי שיעשה את זה צריך הוראות.

זה נראה פשוט אבל ממש לא זה מצריך נסיון וכלים מיוחדים
הבחירה של כל פריט וסוג עץ משפיעה באופן מהותי על הסאונד


תתקשר לירון לא תתאכזב.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים