חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ארבעה בשבוע

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוגוסט 2011, 09:31

השבוע אני בחופש ולכן יש לי פנאי לחרוט.הנה ארבעה שנוצרו בנתיים.
הצלחת הגדולה - קוטר 25 ס"מ, עץ מעורב (תוצרת אביחי)
שאר הקערות - קוטר 15 ס"מ. עץ לא ידוע לי.
ציפוי חיצוני בלכה.
קבצים מצורפים
quadrat.jpg
הארבעה ביחד
JAR.jpg
עם מילוי סדקים באבן
Moka.jpg
עץ לא מוכר לי בצבע מוקה
plato.jpg
אחת הצלחות מתוך השתיים. מקור העץ - אביחי איסמן.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי ykyk » 25 אוגוסט 2011, 10:06

יפה מאוד
עבודה מקצועית
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי max63 » 25 אוגוסט 2011, 11:41

עבודות יפות. המועדפת עלי היא זו עם ההשלמה באבן טחונה.
אביחי ספק מוצלח - ההדבקות נראות חסונות.
מקס
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי icemen » 25 אוגוסט 2011, 13:52

יופי של עבודות.. 4 בשבוע..?! אתה חורט גם בלילה..? הספק נהדר..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי zigi » 25 אוגוסט 2011, 14:56

כמובן , בעל ידי הזהב, יופי!!

בעוונותי , אני חשבתי ארבע בשבוע , וכל מיני מחשבות עלו לי בראשי :P
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי DIY » 26 אוגוסט 2011, 00:23

וואו מקסים,

באיזה לכה אתה משתמש ואיך אתה מיישם אותה?
DIY
משתמש ותיק
 
הודעות: 47
הצטרף: 11 אפריל 2011, 17:32

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי GILY » 26 אוגוסט 2011, 09:22

יפה מאוד
גם לי המספר 4 קסם השבוע
מצאתי עץ סיסם בקריית ים שהורד לטובת בנית המטרונית שם קוטר 26 ס"מ שנחתךעל ידי ל 4 חתיכות של 70 ס"מ
אני מתחיל לעבוד עלייהם היום
תמונות בקרוב
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי ezerzur » 27 אוגוסט 2011, 19:25

השג נאה ללא צל של ספק , והתוצאות : תבורכנה ידיך
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: ארבעה בשבוע

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 27 אוגוסט 2011, 21:27

סחטיין עליך, יופי של תפוקה גם בכמות וגם באיכות. וירוס החריטה משתלט לחלוטין על הזמן הפנוי...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים