חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי prpr1 » 01 אוגוסט 2011, 10:16

שלום אני מחפש מכשיר למדידת הזריקה /סטיה של הפוטר של המחרטה
מה שמו של המכשיר ואיפה אשפר לקנות אותו
תודה מראש
prpr1
 
הודעות: 10
הצטרף: 22 אוגוסט 2007, 15:12

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי ezerzur » 01 אוגוסט 2011, 11:17

המכשיר נקרא אינדיקטור ,
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי Pini Gold » 01 אוגוסט 2011, 20:57

יש לי להשאיל מד סטיה כמו שנראה כאן:
http://www.igaging.com/page14.html
אם מתאים לך השאר מס' טל'
אני גר בהרצליה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי ykyk » 01 אוגוסט 2011, 22:00

שלום
בוא נגיד שתמצא סטייה איך תתקן אותה?
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי prpr1 » 02 אוגוסט 2011, 09:32

פשוט מאוד מחליפים מיסבים לחדשים
prpr1
 
הודעות: 10
הצטרף: 22 אוגוסט 2007, 15:12

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי prpr1 » 02 אוגוסט 2011, 09:43

האם ניתן לקנות אותו בארץ ? ואם כן איפה וכמה עולה ?
מצאתי באיזה אתר בחול ב50 $ +דמי משלוח אני מעריך 25$
תודה
prpr1
 
הודעות: 10
הצטרף: 22 אוגוסט 2007, 15:12

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי ykyk » 02 אוגוסט 2011, 13:12

שלום
אותי זה לא מתטריד אני מסתדר טוב עם המחרטה שלי.
ביי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהעל ידי ezerzur » 02 אוגוסט 2011, 16:05

אני רוצה להבין , הבעיה היא בציר המחרטה או בפוטר? לפעמים יש בעיה בלחיים של הפוטר אבל זה אינו קשור למחרטה עצמה , אם הבעיה היא בציר ויש להחליף מיסבים אז בשביל מה אתה זקוק לאיבדיקטור , לאשש את הבעיה?
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron