שיהיה לנו בריא, שימשיך לכבוש זיתים ולעשן בשר - והרבה נחת ובריאות!
מזל טוב, זיגי!
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מזל טוב, זיגי!יחד עם כל חברי הפורום, אני מברך את זיגי איש סלעית (זה מהתמונה עם הכובע והפנים המפחידים) שמוסיף היום עוד טבעת שנתית אחת לגילו.
שיהיה לנו בריא, שימשיך לכבוש זיתים ולעשן בשר - והרבה נחת ובריאות!
Re: מזל טוב, זיגי!שתקת יא...
אבל בכל זאת בריאות ואושר ואריכות ימים .רק טוב
מזל טוב לדון זיגי..הרבה בריאות, נחת , והנאה..ויוה קומנדנטה..!
נערך לאחרונה על ידי iavihay בתאריך 29 אוקטובר 2007, 19:02, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: מזל טוב, זיגי!עד 120 בבריאות ואושר !
Re: מזל טוב, זיגי!לזיגי - מזל טוב וברכות לבביות.
Re: מזל טוב, זיגי!מזל טוב זיגי! מי יתן ותזכה לעוד שנים רבות ובריאות לך ולמשפחתך.
ובעיקר תמשיך לייצר נסורת ושבבים ללא הפסקה.
Re: מזל טוב, זיגי!מצטרף לכל המברכים - המשך עד 120
Re: מזל טוב, זיגי! תודה רבהזהו זה, גדלתי בשנה. תודה רבה לכל המברכים, הנעמתם לי את הערב.
מצטרף למברכים ומאחלבריאות אושר וכושר (בתחום היצירתי-יותר, בפולמוס-פחות
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־14 אורחים | |||||