חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה מעץ קזוארינה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי ezerzur » 30 יולי 2011, 11:54

משהו קצת שונה ,
קבצים מצורפים
P7304322.JPG
קערה
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי ezerzur » 30 יולי 2011, 11:58

ומהצד
קבצים מצורפים
P7304325.JPG
P7304328.JPG
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי yd » 30 יולי 2011, 18:53

יפיפה ,אהבתי את השולים הטבעיות.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי Pini Gold » 30 יולי 2011, 19:19

מרענן ומיוחד. מוצא חן בעיני.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי icemen » 30 יולי 2011, 23:03

יפייפה..!! אהבתי..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי dudi » 31 יולי 2011, 02:21

מאוד אהבתי את העיצוב עם השוליים הטבעיים והפס הכהה במרכז.
הצלחת להוציא את המיטב מהחומר ולקבל כלי מיוחד. כל הכבוד!
אפשר בבקשה לראות תמונה של התחתית?
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי GILY » 31 יולי 2011, 06:13

יצא יפה מאוד ..
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי ezerzur » 31 יולי 2011, 07:54

,ראשית תודה לכם על התגובות החמות , דודי , לצערי התמונה היחידה שצילמתי את התחתית יצאה מטושטשת והקערה כבר נחטפה ממני ואינה בחזקתי , אבל אני מבטיח לך ששמרתי על הגימור גם בחלקה התחתון :lol:
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי max63 » 31 יולי 2011, 10:16

עבודה יפה ועץ שלא רואים כמעט בפורומים.
תתחדש!
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהעל ידי dudi » 31 יולי 2011, 11:45

:lol: לא הייתה לי כוונה לעשות לך "מיסדר" על התחתית.
שני דברים רציתי לראות:
איך משתלבת הקליפה עם התחתית.
איזה סוג סיומת אתה עושה בתחתית. לאחרונה אני מנסה לשפר את נושא התחתית בעבודות שלי ומחפש דוגמאות של סיומות. עד לא מזמן תמיד הייתי עושה שקע עם מקדח פוסטנר ומשאיר אותו כך אבל אני מרגיש שהגיע השלב להשקיע יותר בתחתיות.

אגב, אם למישהו אחר יש דוגמאות של תחתיות אשמח לראות.
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים