חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מזל טוב, זיגי!

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מזל טוב, זיגי!

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 29 אוקטובר 2007, 17:38

יחד עם כל חברי הפורום, אני מברך את זיגי איש סלעית (זה מהתמונה עם הכובע והפנים המפחידים) שמוסיף היום עוד טבעת שנתית אחת לגילו.

שיהיה לנו בריא, שימשיך לכבוש זיתים ולעשן בשר - והרבה נחת ובריאות!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: מזל טוב, זיגי!

הודעהעל ידי Eliko » 29 אוקטובר 2007, 17:48

שתקת יא...
אבל בכל זאת בריאות ואושר ואריכות ימים .רק טוב
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

מזל טוב לדון זיגי..

הודעהעל ידי iavihay » 29 אוקטובר 2007, 18:31

הרבה בריאות, נחת , והנאה..ויוה קומנדנטה..!
נערך לאחרונה על ידי iavihay בתאריך 29 אוקטובר 2007, 19:02, נערך פעם אחת בסך הכל.
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: מזל טוב, זיגי!

הודעהעל ידי gilamo » 29 אוקטובר 2007, 18:33

עד 120 בבריאות ואושר !
סמל אישי של המשתמש
gilamo
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
מיקום: כפר יונה

Re: מזל טוב, זיגי!

הודעהעל ידי Pini Gold » 29 אוקטובר 2007, 19:20

לזיגי - מזל טוב וברכות לבביות.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מזל טוב, זיגי!

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 29 אוקטובר 2007, 19:26

מזל טוב זיגי! מי יתן ותזכה לעוד שנים רבות ובריאות לך ולמשפחתך.
ובעיקר תמשיך לייצר נסורת ושבבים ללא הפסקה.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מזל טוב, זיגי!

הודעהעל ידי aaron burg » 29 אוקטובר 2007, 20:00

מצטרף לכל המברכים - המשך עד 120
aaron burg
סופר משתמש
 
הודעות: 203
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 20:12

Re: מזל טוב, זיגי! תודה רבה

הודעהעל ידי zigi » 29 אוקטובר 2007, 23:36

זהו זה, גדלתי בשנה. תודה רבה לכל המברכים, הנעמתם לי את הערב.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

מצטרף למברכים ומאחל

הודעהעל ידי harel » 30 אוקטובר 2007, 01:47

בריאות אושר וכושר (בתחום היצירתי-יותר, בפולמוס-פחות :wink: )
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־8 אורחים