שתי קערות ברוש מעץ סדוק מאד
(אביחי היה סקפטי לגביהם)
התמונה השניה מראה את תיקון אחד הסדקים
(אפוקסי+ חומר מילוי עץ בגוון מהגוני)
קערות ברוש
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
קערות ברוששתי קערות ברוש מעץ סדוק מאד
(אביחי היה סקפטי לגביהם) התמונה השניה מראה את תיקון אחד הסדקים (אפוקסי+ חומר מילוי עץ בגוון מהגוני)
Re: קערות ברוששלום
נקווה שלא ימשיכו לעבוד "להיסדק" יום טוב
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||