Saba_jackson כתב:זה יפה!!!!
1. יש לך המלצה על מקום לחיתוך לייזר?
2. את הצריבות הנאות את מציירת ביד חופשית על העץ? או קודם על נייר?
תודה
היי, ראיתי שלא עניתי לך על שאלה מספר 2:-
אני מעתיקה רק את קווי המיתאר של הדוגמה שארצה לצרוב. את היתר אני משלימה מצפיה בדוגמה המקורית.חלק נכבד אני מוסיפה ביד חופשית, וחלק נוסף מועתק בצורת חלקים שבחרתי מדוגמאות אקראיות.....
לצורך מתן כתובת של מקום לחיתוך בלייזר, אשמח לענות באמצעות הטלפון...
050-9834146.
בוקר טוב, והמשך יום נפלא.
שרית.
