שליחה על בורותי, אני רואה שחורטים כל מני סוגי עץ שאני מניח שאין בארץ.
שאלתי היא: היכן משיגים את העצים האילה ?, קונים ? ואם כן איפו בארץ.
אני כעת מתאמן (לפי ה DVDs) של RAFFAN ולא אחפת לי להשיג גם עץ ירוק לאימון
תודה וחג שמח לכולם
עצים לחריטה
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עצים לחריטהשליחה על בורותי, אני רואה שחורטים כל מני סוגי עץ שאני מניח שאין בארץ.
שאלתי היא: היכן משיגים את העצים האילה ?, קונים ? ואם כן איפו בארץ. אני כעת מתאמן (לפי ה DVDs) של RAFFAN ולא אחפת לי להשיג גם עץ ירוק לאימון תודה וחג שמח לכולם
Re: עצים לחריטהאתה רק צריך להגיע ולקחת , מספיק טוב????????
Re: עצים לחריטהתודה מקרב לבי, מדי טוב.
בכל זאת, עקרונית: מאיפו קונים או משיגים את העצים הלפעמים אקזוטים שאני רואה בפורום. במחסני עץ ? או בשדה ? או גם וגם ?. מתי שהוא אבו לקחת איזה עץ או שתיים, שוב תתודה
Re: עצים לחריטהעצים אקזוטיים ניתן לרכוש במס' מחסני עצים -"מי השרון" - סגולה פ"ת
"דיכטוולד" - קרית אתא שטיין - ירושלים , וישעוד טובים ורבים , בארצנו הקטנטונת ישנו את ה"סיסם הודי " שהוא ממשפחה של 23 סוגים !! יש את החרוב שמקסים , עצי פרי למיניהם , אבוקדו , וכמובן עץ הזית , הברוש ,האיזדרכת ,הגרבילאה והקזוארינה ואפילו לאחרונה קיבלתי חתיכות של "פיסטוק חלבי" , כולם ראויים לחריטה ,טובים ולכל אחד ייחודו
Re: עצים לחריטהעזר תודה רבה, עכשיו יותר ברור לי ותודה שוב על ההצעה.
אומי
Re: עצים לחריטהאומי,
יש לי תחושה שאתה קורא לעצים מקומיים בשם "אקזוטיים". לא זכור לי שראיתי פה בפורום עבודות מעצים קנויים. 98% מהעצים פה הושגו ע"י מציאה בשטח, קבלה מחבר שמצא בשטח, הכרת חוטב עצים וכדומה. אם מתחילים לפתוח עין מוצאים כמות נכבדה אפילו באזורים עירוניים. ממליץ בחום לרכוש משור סרט חשמלי במחיר מינימלי ולהחזיק בבית. כך אפשר לאסוף בשולי הדרך בול עץ, להגיע הביתה ולחתוך לחלקים נוחים לשימוש. חשוב: לפני חיתוך במשור סרט יש לקבע את העץ היטב!! בהצלחה!
Re: עצים לחריטהתודה למקס, ההזבר שלך ממש מבהיר לי את כל הניניין של עצים לחריטה. כן, אני התחלטי להסתכל ברחובות וגם עלה במוחי משור שרשרת.
תודה
Re: עצים לחריטהשלום
מצטרף ..... רק שלשום חתכתי עץ סיסם זרוק בצד בקריית אתא .... נתראה בכנס בטכנודע בשבוע הבא .... יש עבודה חדש מאילת המסטיק ....יפה כמו סיסם הכתם בצבע ירוק כהה ...
Re: עצים לחריטהאיפה "משיגים " אילת המסטיק? איך נראה העץ? לא נפגשנו עדיין
Re: עצים לחריטה
יש לי חתיכה, שנאמר לי שזה מקורה (לפי היכרותי זה גם נכון - אבל לא בטוח), בכל מקרה מה שיש לי הגוון הפנימי הינו חום וקצת אדמדם - בלי הרבה טקסטורה, קשה יחסית ומאוד נוח לחריטה וליטוש. אני אחפש אם יש לי תמונה - הנה מצאתי (כאמור, אני לא בטוח שזה אלה)
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||