שלום
כלי מסיסם הודי בעל רגל אלכסונית היושבת על 3 רגלים מגולפות.
היו לי כמה טעיות אבל הצלחתי לסיימו .
מידות: 26X17.5 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
משחקים
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: משחקיםוואו!!!
הולך ומשתפר, חבל על הזמן!
Re: משחקיםתודה תודה.
כשאני עובד אני אומר לעצמי מזוכיסט .עבודה עם סיסם עץ קשה והתעצלתי לשים לונטה ויצא לי עובי דופן עבה ברגלים והודתי הכול באופן ידני. חוץ מהעבודה ידנית סביב הרגל האלכסונית. ביי
Re: משחקיםיגעת ומצאת, תאמין!
הצלחת לשלב יפה בין חריטה מכנית לגילוף ידני יצא מדהים!!!
Re: משחקיםיצא מדהים,כל הכבוד ישראל..!
חג שמח לכל באי הפורום..!
Re: משחקיםהפעם שיחקת אותה בגדול ,כל הכבוד.נתת לי עוד אתגר את הראשון היתחלתי ודוגמא ראשונה העלה בניפרד .
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||