היום עברתי קצת על מיקומי האתר במנוע חיפוש, וראיתי שירדנו ממקום ראשון לשני בביטוי מסוים, עניין אותי מי "עשה" לנו את ה"בושה" הזו ונתקלתי בוידאו מקסים!
להנאתכם הצרופה!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pcq48MNhoMg[/youtube]
מצאתי ביוטיוב
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מצאתי ביוטיובהיום עברתי קצת על מיקומי האתר במנוע חיפוש, וראיתי שירדנו ממקום ראשון לשני בביטוי מסוים, עניין אותי מי "עשה" לנו את ה"בושה" הזו ונתקלתי בוידאו מקסים!
להנאתכם הצרופה! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pcq48MNhoMg[/youtube]
Re: מצאתי ביוטיובשלום
כן אני מכיר אותו אישית.
Re: מצאתי ביוטיוביעקב אדם מאד פרפקציוניסט , לדוגמא : ההשחזות אצלו זו תורה שלמה שלכל סכין יש"מרשם" להשחזה
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||