מצ"ב עבודה שלי הראשונה : גביע מעץ ינבוט והשניה , כד עם ידיות מפוסלות מעץ סיסם הודי
תהנו
תהנו
עבודות חריטה בעץ
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עבודות חריטה בעץשלום לכולם
מצ"ב עבודה שלי הראשונה : גביע מעץ ינבוט והשניה , כד עם ידיות מפוסלות מעץ סיסם הודי תהנו תהנו
Re: עבודות חריטה בעץיפה מאוד
ספר איך עשית את הידיות
Re: עבודות חריטה בעץאכן אני נהנה,יפה.
קודמי כבר שאל, תן קצת פירוט לאופן הבצוע.
Re: עבודות חריטה בעץכמה חמוד הכד!!!!!!!!!!!!
Re: עבודות חריטה בעץשלום
חרטתי כהכנה לידיות רצועה היקפית בצורה של הידיות לאחר מכן ביצעתי כ 4 חיתוכים עם דיסק חיתוך במשחזת זוית 4.5 המשכתי לבצע חיתוכים כל 2 ס"מ הפרדה עם מפסלת וליטוש עד הפגשות שני גבהיי הכד (גוף + צוור ) מיותר לציין כי חשוב לחרוט את הרצועה ולוודא כישני הגבהים של לפני הרצועה ואחריה שווים .
Re: עבודות חריטה בעץ
יפה מאוד, מאוד! בתמונות ד"א נראה כאילו זה אותו העץ בדיוק....
Re: עבודות חריטה בעץאולי נראה אבל ינבוט הוא עץ שונה לגמריי
Re: עבודות חריטה בעץעבודות מקסימות בטח ובטח שאלו הראשונות שלך.
אני מאוד אוהב את הפרופורציות שלהן. מקסים
Re: עבודות חריטה בעץאם עבודת החריטה שלי, הראשונה, תהיה יפה ב 40% פחות משלך אהיה מאוד מרוצה, כל הכבוד
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||