חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודות חריטה בעץ

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי GILY » 28 מאי 2011, 10:17

שלום לכולם
מצ"ב עבודה שלי הראשונה : גביע מעץ ינבוט והשניה , כד עם ידיות מפוסלות מעץ סיסם הודי
תהנו
תהנו :lol:
קבצים מצורפים
P1000770.JPG
P1000771.JPG
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי ykyk » 28 מאי 2011, 18:30

יפה מאוד
ספר איך עשית את הידיות
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי xuxgm » 29 מאי 2011, 00:27

אכן אני נהנה,יפה.
קודמי כבר שאל, תן קצת פירוט לאופן הבצוע.
xuxgm
משתמש ותיק
 
הודעות: 46
הצטרף: 05 מרץ 2011, 20:57

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי sarit zur » 29 מאי 2011, 05:58

כמה חמוד הכד!!!!!!!!!!!!
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי GILY » 29 מאי 2011, 18:13

שלום
חרטתי כהכנה לידיות רצועה היקפית בצורה של הידיות
לאחר מכן ביצעתי כ 4 חיתוכים עם דיסק חיתוך במשחזת זוית 4.5
המשכתי לבצע חיתוכים כל 2 ס"מ הפרדה עם מפסלת וליטוש עד הפגשות שני גבהיי הכד (גוף + צוור ) מיותר לציין כי חשוב לחרוט את הרצועה ולוודא כישני הגבהים של לפני הרצועה ואחריה שווים .
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי ezerzur » 31 מאי 2011, 12:56

יפה מאד , אהבתי
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 31 מאי 2011, 13:17

GILY כתב:שלום לכולם
מצ"ב עבודה שלי הראשונה : גביע מעץ ינבוט והשניה , כד עם ידיות מפוסלות מעץ סיסם הודי
תהנו
תהנו :lol:


יפה מאוד, מאוד!

בתמונות ד"א נראה כאילו זה אותו העץ בדיוק....
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי GILY » 02 יוני 2011, 14:05

אולי נראה אבל ינבוט הוא עץ שונה לגמריי
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי gal-galim » 04 יוני 2011, 19:24

עבודות מקסימות בטח ובטח שאלו הראשונות שלך.
אני מאוד אוהב את הפרופורציות שלהן.
מקסים
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: עבודות חריטה בעץ

הודעהעל ידי umi » 04 יוני 2011, 21:38

אם עבודת החריטה שלי, הראשונה, תהיה יפה ב 40% פחות משלך אהיה מאוד מרוצה, כל הכבוד :!:
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים

cron