עשוי ינבוט שהתייבש מאז 2009 . תודה לאביחי
קוטר 20 ס"מ גובה 9 ס"מ
מילוי פגמים באמצעות גרגרי אבן טורקיז.
חג שמח
מתנה לחברים
18 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מתנה לחבריםעשוי ינבוט שהתייבש מאז 2009 . תודה לאביחי
קוטר 20 ס"מ גובה 9 ס"מ מילוי פגמים באמצעות גרגרי אבן טורקיז. חג שמח
Re: מתנה לחבריםתענוג של עץ וביצוע. גימור?
Re: מתנה לחבריםמעוצב,אלגנטי ועשוי לעילא.. כבוד ,אמרנו..?
Re: מתנה לחבריםעבודה יפה גם אני אוהב את עץ הזה כן זה בא מאביחי לפעמים.
אך תרשה להעיר קטנה אחת מיקצועית, תן דעתך ולטש קצת יותר.
Re: מתנה לחברים
לדוד, תודה
Re: מתנה לחבריםרעיון מילוי החורים פשוט גאוני.
תוצר יפהפה.
Re: מתנה לחבריםיופי של עבודה !
פיני יש לי בקשה בפעם הבאה שאתה חורט ינבוט שמור עבורי את השבבים (זה טוב לעישון בשר...
Re: מתנה לחבריםAMקסימ ומהמם כאחד , אהבתי
18 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||