חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודות חדשות ישנות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודות חדשות ישנות

הודעהעל ידי Maximus » 29 מרץ 2011, 20:03

ערב טוב,

מספר דברים שרציתי לפרסם בעבר בפורום אך לא יצא:
קבצים מצורפים
DSCN1060.JPG
אצבע מעץ הדר. לצערי, הצבעים המרהיבים הופיעו רק בחלק הספציפי שעבדתי עליו ולא על כל חתיכת העץ שברשותי.
DSCN1063.JPG
אצבע מעץ גויאבה.
DSCN1064.JPG
גויאבה בפרופיל.
DSCN1067.JPG
גויאבה באצבע מאשימה.
DSCN1071.JPG
אקליפטוס, הדר, גויאבה ומשהו שנראה כמו אזדרכת אבל אני לא בטוח. כולם חולקו לאנשים שאני אוהב :)
DSCN1087.JPG
פרצוץ אפריקני-משהו מגולף בתוך עפרון כתיבה עם שמו של החבר שקיבל את המתנה. התמונה צולמה לפני שיוף עדין וציפוי בלכה שקופה.
DSCN1099.JPG
עוד פרצוף מוזר שגולף בענף ירוק שנמצא בהליכת ערב ברחוב. גם הוא ניתן כמתנה לחבר (איזה כיף לתת :) ).
נערך לאחרונה על ידי Maximus בתאריך 25 מאי 2011, 20:26, נערך פעם אחת בסך הכל.
Maximus
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 19 ספטמבר 2010, 17:30

Re: עבודות לדשות ישנות

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 29 מרץ 2011, 22:39

אהבתי במיוחד את האפריקני האחרון!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: יופי של עבודות..!

הודעהעל ידי icemen » 29 מרץ 2011, 23:21

טוב לראות גם עבודות גילוף,בנוסף לנגרות הקלאסית והחריטה..
תבוא לבקר, תקבל עצים יחודיים לחריטה..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: יופי של עבודות..!

הודעהעל ידי Maximus » 30 מרץ 2011, 18:21

משה / אביחי - תודה !

אביחי - לא הבנתי אם התכוונת לעצים לחריטה או לגילוף, כי עדיין אין לי מחרטה
:wink:
בכל אופן, נתראה אצלך בחמישי הבא.
Maximus
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 19 ספטמבר 2010, 17:30

Re: עבודות לדשות ישנות

הודעהעל ידי sarit zur » 25 אפריל 2011, 08:50

יפה להפליא, מקס...
מאוד אוהבת דברים ספונטנים, וגם מוקפדים.... נראה שזו התוצאה........
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: עבודות חדשות ישנות

הודעהעל ידי omerartist » 07 אוגוסט 2011, 18:48

התגליף של האצבע ממש מדהים, כמבקר קבוע בגלריות עדיין לא נתקלתי בפסל מדויק ויפה שכזה. ממש אהבתי...
omerartist
 
הודעות: 1
הצטרף: 07 אוגוסט 2011, 18:44


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים