כן זה בהדבקה. אני עושה זאת פעם ראשונה. הפסים הם מעץ קשה ממשפחות שונות. הגוונים אקראיים. בשלב הבא יש לבצע הקצעה וחיתוך לרוחב הפסים ... הדרך עוד ארוכה והמוצר המתבשל הוא בלוק לבוצ'ר.
אם מישהו עשה פעם כזה - הוא מוזמן להעיר לי ב24 השעות הקרובות עד לגמר הייבוש. הדבק אגב עמיד בפני מים.
