דבר ראשון תודה לישראל על הייעוץ
קערה בשלב כמעט סופי מגזע אבוקדו
שאלה איך אפשר לעשות תילוע לכלי כזה
אבוקדו
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: אבוקדואם , זה נכנס למיקרו גל אז 30 שניות על חימום יהרגו כל חי
Re: אבוקדוהוא גדול מדי,
אולי הוא ייכנס לתנור זה יעזור?
Re: אבוקדולא , האפקט של המיקרוגל זה מאופן עבודתו , תנור פשוט ישרוף , המיקרו מחמם את הפנים
Re: אבוקדושלום
כמי שעבד עם אבוקדו אני לא חושב שיש תולעים כי האבוקדו יש בו חומר שבזמן החירטה צורב את העיינים .ועשיתי כלי מאבוקדו ולא נתקלתי הבתולעים. ביי
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||