חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה

הודעהעל ידי moshik » 27 ינואר 2011, 18:42

אביחי ויוסי ביקרו אצלי לפני כמה ימים
אביחי תמיד מביא איתו עץ לחריטה (תודה אביחי)
זה מה שיצא.
קבצים מצורפים
CIMG2473.JPG
סיסם הודי קוטר 30
CIMG2474.JPG
סיסם קוטר 30
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: קערה מסיסם הודי

הודעהעל ידי icemen » 27 ינואר 2011, 20:29

יופי של קערה.. העונג כולו היה שלנו..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערה מסיסם הודי

הודעהעל ידי max63 » 27 ינואר 2011, 21:29

תתחדש מושיק! נראה שהיה ביקור מוצלח לשני הצדדים.
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: קערה מסיסם הודי

הודעהעל ידי Pini Gold » 27 ינואר 2011, 23:05

נראה טוב. כל הכבוד אביחי על העץ וגם למושיק על הביצוע.
נערך לאחרונה על ידי Pini Gold בתאריך 28 ינואר 2011, 08:34, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: קערה

הודעהעל ידי yd » 28 ינואר 2011, 00:30

יצא מקסים.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: קערה

הודעהעל ידי yossi » 28 ינואר 2011, 13:04

קערה יפיפיה מושיק.
אין ספק שהסיגמנטים של הטבע עולים על כולם.
תוסיף על זה מיומנות מיקצועית והנה לך תוצאה נפלאה.

הרשה לי להודות לך על הארוח הנהדר
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: קערה

הודעהעל ידי Eliko » 28 ינואר 2011, 18:10

יופי של חריטה יצאה קערה גוטה גוטה .
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: קערה

הודעהעל ידי wood_works » 28 ינואר 2011, 20:26

Why nobody comes to visit me?!
I have tons of wood, tools and everything needed
I have a question though,
I turned a similar bowl (long grain) just as you are showing. The bowl twisted quite a bit and actually turned oval. I know this will happen (the bowl was turned with quite thick walls for later refine), especially with fruit trees, but would that happen with a hard wood as well? Surprisingly enough, natural edge bowls from the same type of wood, are holding their shape much better. The home made kiln helps quite a bit drying the wet wood, so far with very minimum checks
קבצים מצורפים
IMG_7644.JPG
Apricot - natural edge bowl
wood_works
סופר משתמש
 
הודעות: 267
הצטרף: 11 דצמבר 2008, 07:23

Re: קערה

הודעהעל ידי icemen » 28 ינואר 2011, 21:29

מרהיב..!!.. מי יידע צפונות העץ ומנהגו..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערה

הודעהעל ידי Eliko » 29 ינואר 2011, 09:53

רק התולעת יודעת את צפונות העץ....
אבל העבדה יפה מאוד
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים