חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

משתמש כפול - Haim

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

משתמש כפול - Haim

הודעהעל ידי Haim » 17 אוגוסט 2007, 22:05

אני לא יודע איך זה קורה / קרה / יקרה , אבל בפועל 2 אנשים משתמשים ביוזר Haim , אני ועוד מישהו .

אז אני לא יודע איך זה קורה , אבל זה קורה .
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

זה קורא שיש לבן אדם שתי אישיות

הודעהעל ידי maamoon » 17 אוגוסט 2007, 22:39

BODY
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: משתמש כפול - Haim

הודעהעל ידי Haim » 18 אוגוסט 2007, 17:46

מה לעשות - זה התחיל כ-javali ובאיזה שהוא שלב הפך ל-Haim...
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

Re: משתמש כפול - Haim

הודעהעל ידי Haim » 18 אוגוסט 2007, 18:42

טוב זה קצת מתחיל להעיק . JAVALI אתה רוצה להחליף ניק או שאני אחליף ?
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

Re: משתמש כפול - Haim

הודעהעל ידי javali » 19 אוגוסט 2007, 10:38

ניסיתי לפתוח משתמש חדש - לא עובד. השם והדוא"ל כבר תפוסים.

משה, הצילו, אני רוצה את Javali שלי...
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

זה בטיפול

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 אוגוסט 2007, 10:46

חברים יקרים,

לא צריך לדאוג, אף אחד לא חדר לחשבון שלכם... זה רק בעיה של התוכנה ואני עובד על פתרון... בשלב ראשון על מנת למנוע מקרים נוספים של הבעיה, ניתקתי את הקשר עם התוכנה השניה (שגורם לבעיות הנ"ל) ומעכשיו משתמשים חדשים יצטרכו להרשם בפורום הזה בנפרד.
בנוסף אני אפנה את כל המשתמשים לכאן מראש (יאיר, אתה צריך להיות מרוצה :o ) כך שבשלב ראשון הם כלל לא יראו את שאר האתר (אלא אם כן ילחצו על לינק.)

אני גם עובד על להחזיר לכל אחד את האישיות שלו... אבל זה יקח קצת זמן למרות שאני מקווה שיגמר היום כי אשתי צריכה ללדת כל דקה...
משה
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים