חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ברור על מלטשות

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

ברור על מלטשות

הודעהעל ידי lavi.r » 14 אוקטובר 2007, 14:30

שלום!
אני נגר חובב בתחילת דרכי ואני רוכש עכשיו כלים.
אני מתלבט לגבי מלטשות.
האם לקנות שתיים: אקצנטרית של skil וסרט של hunday.
או לחילופין לקנות אחת מהם, אבל לקנות bosch כחול (או משהו מקביל)

מה עדיף? 2 פשוטות? או אחת טובה? ואם אחת אז איזה?
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48

Re: ברור על מלטשות

הודעהעל ידי moshik » 14 אוקטובר 2007, 15:48

אקסצנטרית טובה
השימוש במלטשת סרט הוא די נדיר
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

תודה

הודעהעל ידי lavi.r » 14 אוקטובר 2007, 21:49

תודה
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48

Re: ברור על מלטשות

הודעהעל ידי Ariel » 15 אוקטובר 2007, 14:13

לי יש את שני הסוגים רוב העבודה נעשית עם אקצטרית, רק לשיופים מאוד גסים יש צורך במשיפת סרט.

לדעתי לך כרגע על אקצנטרית איכותית ובעתיד תשקיע בסרט פשוטה.

במידה ויש לך קומפרסור תשקול לקנות פנאומטי ולא חשמלי-יותר אמין ויותר זול.

במידה ואין קומפרסור תשקול לקנות קומפרסור ואקצנטרית כך תרויח לחץ אויר ואפשרות לאקדח סיכות ועוד.......

מקווה שעזרתי ולא בילבלתי

אריאל
Ariel
משתמש ותיק
 
הודעות: 95
הצטרף: 22 ספטמבר 2007, 16:42
מיקום: ת"א


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־14 אורחים

cron