חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

דבק

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

דבק

הודעהעל ידי harel » 06 אוקטובר 2007, 23:37

אשמח להמלצות על דבק לתנאי חוץ (עמיד בגשם), כמו גם פירוט לגבי דבק הגורילה וסגולותיו. במה אתם משתמשים ואם יש קישורים לחנויות ברשת ששלחו לארץ ישירות או דרך USADRESS, אשמח אף יותר.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: דבק

הודעהעל ידי Eliko » 07 אוקטובר 2007, 06:43

הראל
יש דבק Titebond II Premium WoodGlue
הוא עמיד בפני מזג אויר מים וכד. אני רכשתי אותו בקנדה אבל הוא מתוצרת ארהב
אני מאוד מרוצה ממנו אכן עמיד בפני מים. חפש ב : www.titebond.com
יש לי מיכל של ליטר .הוא מופיע בצבע כחול .יש גם אדום אבל לא weatherproof
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: יש דבקים גם בארץ

הודעהעל ידי Alex Milch » 07 אוקטובר 2007, 11:41

אני משתמש כבר שנים אחדות ב:
KLEIBERIT D3 ADHESIVE 303 for water resistant bonding
www.kleiberit.com
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

נשמע טוב אך

הודעהעל ידי yossi » 07 אוקטובר 2007, 12:22

היכן אפשר לקנות את זה ובאיזה כמויות זה מגיע?
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: נשמע טוב אך

הודעהעל ידי Alex Milch » 07 אוקטובר 2007, 21:14

אם התכוונת אלי, אינני יודע מהיכן אתה בארץ.
אני בחיפה ויש את זה אצל כל ספקי הפירזול לנגרים(בכל הארץ-אין לי ספק).
יש שפופרות של 500 גרם או 1 ק"ג אני לא בטוח מכיוון שאני קונה את האריזה של ה-10 ק"ג.
לפרטים נוספים אשמח לענות.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

חיפה מעולה כי גם אני צפוני

הודעהעל ידי yossi » 07 אוקטובר 2007, 22:03

ספקי פירזול אמרת.
אחים יונס?
שזר?
אנחנו כמה חברה מהצפון
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re:ספקי דבק

הודעהעל ידי Alex Milch » 07 אוקטובר 2007, 23:41

אחים יונס-אלנבי 17
גולד פירזול-כביש שרות לכיוון שז"ר
עוז פירזול-צומת וולקן,בנין נוקיה (אני לא יודע)
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: דבק

הודעהעל ידי amitm » 12 נובמבר 2007, 22:11

שלום רב

שרפון יצרנית הדבקים של טמבור, מציעה דבק שרסטיק D3, כשמו כן הוא עומד בתקן אירופי D3, דהיינו עמידות במים גשם ולחות. הדבק הינו על בסיס מים, ניתן להשגה במיכלים 5 ק"ג בחנויות מקצועיות בלבד (חנויות פרזול וכו')
אין צורך להשיג בחו"ל- קונים כחול לבן!


בהצלחה
עמית מנחמי
מנהל שיווק שרפון
[email protected]
www.Serafon.com
amitm
 
הודעות: 6
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 22:07

Re: דבק

הודעהעל ידי harel » 12 נובמבר 2007, 23:24

תודה על התגובה עמית.
הייתי היום בטימבר ודיברתי עם ליאור עקבי מנהל טכני עץ תעשייתי של טמבור ואכן הובהר לי שהשמריק יתן את הפתרון.
למתעניינים להלן המפרט הטכני של הדבק:
www.serafon.com/uploads/docs/73.pdf

איפה אני משיג את זה במרכז ומה העלות לגלון?
האמן לי שחיפשתי בכל מקום שעלה על דעתי, החל מהירשלם, פיגמנטים וחנויות דרום ת"א.

ממש כמו אנשי הצפרדע.. איש לא ראה איש לא שמע.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: אין להירשלם???

הודעהעל ידי amitm » 13 נובמבר 2007, 23:27

מאד מוזר בעיני שמקום כמו הירשלם שמשווק באופן נרחב את הדבקים שלנו, לא החזיק באותו יום במלאי שרסטיק D3.
מצטער אם נגרמה לך אי נעימות.
בעיקרון הירשלם בת"א, או אינבוקס ופנסקי בחולון (ליד צומת טמפו) הם מקומות במרחב דרום ת"א שמוכרים דבקים מקצועיים לנגרות.
אין ספק שזהו דבק שמיועד לתחום צר וספציפי של יישומים, ולגבי מחיר הוא אינו יקר בהרבה מדבק טופ-גלו הצהוב.
בברכה
עמית משרפון/ טמבור
amitm
 
הודעות: 6
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 22:07

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־5 אורחים

cron