דבק
21 הודעות
• עמוד 1 מתוך 3 • 1, 2, 3
Re: דבקהראל
יש דבק Titebond II Premium WoodGlue הוא עמיד בפני מזג אויר מים וכד. אני רכשתי אותו בקנדה אבל הוא מתוצרת ארהב אני מאוד מרוצה ממנו אכן עמיד בפני מים. חפש ב : www.titebond.com יש לי מיכל של ליטר .הוא מופיע בצבע כחול .יש גם אדום אבל לא weatherproof
נשמע טוב אךהיכן אפשר לקנות את זה ובאיזה כמויות זה מגיע?
Re: נשמע טוב אךאם התכוונת אלי, אינני יודע מהיכן אתה בארץ.
אני בחיפה ויש את זה אצל כל ספקי הפירזול לנגרים(בכל הארץ-אין לי ספק). יש שפופרות של 500 גרם או 1 ק"ג אני לא בטוח מכיוון שאני קונה את האריזה של ה-10 ק"ג. לפרטים נוספים אשמח לענות.
חיפה מעולה כי גם אני צפוניספקי פירזול אמרת.
אחים יונס? שזר? אנחנו כמה חברה מהצפון
Re:ספקי דבקאחים יונס-אלנבי 17
גולד פירזול-כביש שרות לכיוון שז"ר עוז פירזול-צומת וולקן,בנין נוקיה (אני לא יודע)
Re: דבקשלום רב
שרפון יצרנית הדבקים של טמבור, מציעה דבק שרסטיק D3, כשמו כן הוא עומד בתקן אירופי D3, דהיינו עמידות במים גשם ולחות. הדבק הינו על בסיס מים, ניתן להשגה במיכלים 5 ק"ג בחנויות מקצועיות בלבד (חנויות פרזול וכו') אין צורך להשיג בחו"ל- קונים כחול לבן! בהצלחה עמית מנחמי מנהל שיווק שרפון [email protected] www.Serafon.com
Re: דבקתודה על התגובה עמית.
הייתי היום בטימבר ודיברתי עם ליאור עקבי מנהל טכני עץ תעשייתי של טמבור ואכן הובהר לי שהשמריק יתן את הפתרון. למתעניינים להלן המפרט הטכני של הדבק: www.serafon.com/uploads/docs/73.pdf איפה אני משיג את זה במרכז ומה העלות לגלון? האמן לי שחיפשתי בכל מקום שעלה על דעתי, החל מהירשלם, פיגמנטים וחנויות דרום ת"א. ממש כמו אנשי הצפרדע.. איש לא ראה איש לא שמע.
Re: אין להירשלם???מאד מוזר בעיני שמקום כמו הירשלם שמשווק באופן נרחב את הדבקים שלנו, לא החזיק באותו יום במלאי שרסטיק D3.
מצטער אם נגרמה לך אי נעימות. בעיקרון הירשלם בת"א, או אינבוקס ופנסקי בחולון (ליד צומת טמפו) הם מקומות במרחב דרום ת"א שמוכרים דבקים מקצועיים לנגרות. אין ספק שזהו דבק שמיועד לתחום צר וספציפי של יישומים, ולגבי מחיר הוא אינו יקר בהרבה מדבק טופ-גלו הצהוב. בברכה עמית משרפון/ טמבור
21 הודעות
• עמוד 1 מתוך 3 • 1, 2, 3
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־5 אורחים | |||||