רשמים מאיטליה - עץ
20 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
רשמים מאיטליה - עץהתמונות הבאות צולמו באיטליה בשבוע האחרון. ריכזתי כאן ממצאים מעניינים בנושא עץ להנאתכם.
Re: רשמים מאיטליה - עץ - המשךמצרף כמה תמונות נוספות.
Re: רשמים מאיטליה - עץ - המשך - עוד אחדשווה אלף מילים
Re: רשמים מאיטליה - עץמדהים מדהים.
פיני, האופנוע כולו עשוי מעץ? גם הכבלים למעצורי היד? כמה עולה האופנוע הזה? "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: רשמים מאיטליה - עץהכל מעץ.
בקשר למחיר: תקבל עודף מ 2,000 יורו.
Re: רשמים מאיטליה - עץיופי של עבודה, בומבה של מחיר.
(אגב, ביקרתי באלבום עבודות שלך, יש לך עבודות יפיפיות). "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: רשמים מאיטליה - עץפיני אהלן
צלמתי את אותו אופונוע או דומה לו בשדה התעופה פיומצ'ינו ברומא...
Re: רשמים מאיטליה - עץאח איטליה, איטליה, אח פירנצה פירנצה, פיני תמשיך להנות מכל רגע
Re: רשמים מאיטליה - עץזה חתיכת אופנוע, ואני חשבתי שזה מיניאטורי,
אולי זה בכלל אופנוע אמיתי מצופה בעץ? "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
20 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־5 אורחים | |||||