חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

רשמים מאיטליה - עץ

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Pini Gold » 04 אוקטובר 2007, 13:54

התמונות הבאות צולמו באיטליה בשבוע האחרון. ריכזתי כאן ממצאים מעניינים בנושא עץ להנאתכם.
קבצים מצורפים
אלון בן 400 שנה (Large).JPG
עץ אלון עתיק בסביבת רוונה - מטופל היטב בן כ 400 שנה.
בגודל 1 ל 1.JPG
אופנוע מעץ - כפי שהמליצו לראות. בחנות בפירנצה.
דלת בסביבת אגם גרדה.JPG
דלת . התגמיר והצבע נשמרים ע"י התושבים בקנאות רבה.
דלת עתיקה ומתפקדת (Large).JPG
הדלת חיה ונושמת בכפר מונט-רג'יוני ליד פירנצה. בעל הבית מעריך כ 200 שנה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: רשמים מאיטליה - עץ - המשך

הודעהעל ידי Pini Gold » 04 אוקטובר 2007, 14:01

מצרף כמה תמונות נוספות.
קבצים מצורפים
מוכן ל ... הסקה.JPG
כשיש הרבה עץ - מסיקים גם עם כאלה
מריצה ישנה.JPG
שווה לשכפל
עץ הצ'דר.JPG
צ'דר מצוי. גובה כ 18 מטר. ליד מקורות מי אגם הגרדה.
פירזול עתיק על דלת.JPG
הפירזול על דלת בניין מהמאה ה 15 בסיינה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: רשמים מאיטליה - עץ - המשך - עוד אחד

הודעהעל ידי Pini Gold » 04 אוקטובר 2007, 14:04

שווה אלף מילים
קבצים מצורפים
רק השנים יכריעו את המשקוף.JPG
כך בנו בגיטו היהודי הישן בונציה. כנראה במאה ה 16.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Daniel Ron » 04 אוקטובר 2007, 14:46

מדהים מדהים.

פיני, האופנוע כולו עשוי מעץ? גם הכבלים למעצורי היד?

כמה עולה האופנוע הזה?
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Pini Gold » 04 אוקטובר 2007, 15:40

הכל מעץ.
בקשר למחיר: תקבל עודף מ 2,000 יורו.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Daniel Ron » 04 אוקטובר 2007, 16:27

יופי של עבודה, בומבה של מחיר.

(אגב, ביקרתי באלבום עבודות שלך, יש לך עבודות יפיפיות).
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Eliko » 04 אוקטובר 2007, 21:33

פיני אהלן
צלמתי את אותו אופונוע או דומה לו בשדה התעופה פיומצ'ינו ברומא...
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי zigi » 04 אוקטובר 2007, 21:53

אח איטליה, איטליה, אח פירנצה פירנצה, פיני תמשיך להנות מכל רגע
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Eliko » 05 אוקטובר 2007, 17:52

ןזה האופנוע
קבצים מצורפים
woodbike.JPG
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: רשמים מאיטליה - עץ

הודעהעל ידי Daniel Ron » 06 אוקטובר 2007, 01:02

זה חתיכת אופנוע, ואני חשבתי שזה מיניאטורי,
אולי זה בכלל אופנוע אמיתי מצופה בעץ? :D
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־5 אורחים