מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי ykyk » 22 ספטמבר 2009, 14:27
בוטל
נערך לאחרונה על ידי
ykyk בתאריך 22 ספטמבר 2009, 15:18, נערך 2 פעמים בסך הכל.
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי ykyk » 22 ספטמבר 2009, 14:46
בוטל
- קבצים מצורפים
-

נערך לאחרונה על ידי
ykyk בתאריך 22 ספטמבר 2009, 15:20, נערך פעם אחת בסך הכל.
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי ykyk » 22 ספטמבר 2009, 14:49
בוטל
נערך לאחרונה על ידי
ykyk בתאריך 22 ספטמבר 2009, 15:22, נערך פעם אחת בסך הכל.
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי ykyk » 22 ספטמבר 2009, 15:07
שלום לכולם
מלטשת שולחנית ביצור עצמי
מנוע 1 כ"ס רוחב סרט 10 ס"מ אורך 40 ס"מ
לגבי הרצועה אני יודע שיהיה הערות אפשר לסובב את המלטשת 180 מעלות ואז אין גישה לרצועה
ביי]
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי ykyk » 22 ספטמבר 2009, 15:08
שלום לכולם
מלטשת שולחנית ביצור עצמי
מנוע 1 כ"ס רוחב סרט 10 ס"מ אורך 40 ס"מ
לגבי הרצועה אני יודע שיהיה הערות אפשר לסובב את המלטשת 180 מעלות ואז אין גישה לרצועה
ביי]
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי ykyk » 22 ספטמבר 2009, 15:26
מלטשת
- קבצים מצורפים
-

-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים