שלום לכולם
סימתי לעבוד על הכד היתי צריך ללטש הרבה בחלק הפנימי העץ היה יבש וממש נישבר
אני מקווה שהתוצאה מצדיקה את המאמץ
העץ ארוקריה
המידות 36=36 ס"מ
הסיום סנדיק סילר+פרנצ' פוליש
כד תוצאה סופית
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כד תוצאה סופיתשלום לכולם
סימתי לעבוד על הכד היתי צריך ללטש הרבה בחלק הפנימי העץ היה יבש וממש נישבר אני מקווה שהתוצאה מצדיקה את המאמץ העץ ארוקריה המידות 36=36 ס"מ הסיום סנדיק סילר+פרנצ' פוליש
יופי של כלי..!!עבודה מקצועית ומרהיבה..!
אשמח להחליף איתך סיסם/ ינבוט/פיקוס תמורת ארוקריה לחריטה.. אביחי. 0523297860
Re: כד תוצאה סופיתאני מאוד אוהב את הצורה הסופית, ממש קווים קלאסיים. מה עובי הדופן?
Re: ֳ«ֳ£ ֳ÷ֳ¥ֳ¶ֳ ֳ₪ ֳ±ֳ¥ֳ´ֳ©ֳ÷ֳ®ֳ¹ֳ¥ֳ¡ֳ§ ֳ¡ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸
ֳ°ֳ²ֳ©ֳ ֳ¬ֳ²ֳ©ֳ¯ ֳ¥ֳ²ֳ¹ֳ¥ֳ© ֳ¡ֳ¨ֳ¥ֳ¡ ֳ¨ֳ²ֳ,
אני אוהב את הצבע והמרקם שהתקבלוהאם זה הצבע המקורי של העץ או שהפרנץ פוליש נותן את העומק?
אם יש לך תמונה לפני הגימור אני אשמח לראות. עבודה מרשימה.
Re: אני אוהב את הצבע והמרקם שהתקבלושלום
הפרנצ' פוליש נותן גוון קצת יותר חום צהוב ביי
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ואורח אחד | |||||