חרטתי 2 גביעים מסיסם שנראה יבש.
תוך כדי חריטה הבנתי שיש עוד לחות, ומיד ביצעתי פעולות שהומלצו בעבר:
1. איטום עם סנדינג סילר
2. שמתי בדלי עם שאריות נסורת
3. עטפתי בשקית (לא בטוח בקשר לזה- אבל הלכתי על בטוח כדי למנוע סדקים)
ok
כמה זמן מחכים לייבוש? מתי אפשר להתקדם?
כמו כן - האם העטיפה בשקית דרושה? אולי אני בעצם חונק את הלחות בפנים?
ובכלל - האם מישהו מהפורום משתמש במד לחות?
אני יוצא לשבוע מילואים - אנא הבינו אם לא תהיה תגובה עד סופ"ש.
תודה
