שעוות דבורים ושעוות קרנאובה
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שעוות דבורים ושעוות קרנאובהאיפה ניתן לרכוש שעוות דבורים ושעוות קרנאובה באזור חיפה ?
Re: שעוות דבורים ושעוות קרנאובהאפשר לקנות באתר הנ"ל הם שולחים בדואר
לגבי הקרנאובר התוצאות מדהימות אם יודעים להשתמש בזה אני אישית משתמש המון בשעוות קרנאובר זה מגיע בצורת פתיתים מחממים למצב נוזלי ושופכים לכלי קטן (כלי קיבול)מלבני מרובע באיזה צורה שבא לךhttp://www.pigmentim.co.il/store.php?subCatID=18
Re: שעוות דבורים ושעוות קרנאובהלמה זה משמש בנגרות. האם זה במקום הלכה,או צבע מגון .
Re: שעוות דבורים ושעוות קרנאובהזה לא כלכך בנגרות אלא לחריטה תוך כדי סיבוב העובד במחרטה לוחצים את גוש השעווה כלפי העובד ועל כל העובד השעווה מתחחממת ומומסת על העובד ומתיבשת תוך כדי הסיבוב
לאחר מכן לוקחים סמרטוט ושוב תוך כדי סיבוב מורחים את השעווה על כל העובד התוצאה תדהים כל אחד השעווה כשלעצמה מאוד חזקה שלא כמו שעוות אחרות ויוצרת ציפוי מאד מבריק ועמיד שיטה נוספת היא buffing wheels יחד עם עוד 2 מרכיבים Tripoli, White Diamond
Re: שעוות דבורים ושעוות קרנאובהזה לא במקום שום דבר, שעוות כבודן במקומן מונח. שעוות דבורים היא פיניש בן מאות ואולי אלפי שנים. היא מוסיפה ברק ועומק לעץ, וקל מאוד לעבוד איתה (במיוחד לפי מתכנים שיוצרים ממנה סוג של משחה), עוד יתרון זה העובדה שהשעוה מונעת שריטות - כי היא יחסית עבה. ואסור לשכוח את הריח הנפלא.
השעוות ככלל אינן עמידות כמו דברים אחרים, אפשר להגיד שזה החומר הכי פחות עמיד שמשתמשים בו לפיניש, השעווה נספגת לתוך העץ וגם משתשפשת ממנו ככה שדי מהר הציפוי מאבד את כל מה שנתן - והיא גם לא במיוחד עמידה בפני לחות ומים. שעוות קרנאובה היא חזקה יותר משעוות דבורים (וגם יקרה הרבה יותר) אבל עדיין אינה מתחרה בפינישים אמיתיים - שוב ניתנת לעבודה יחסית בקלות ורוב המתכונים לפיניש מערבבים אותה עם שעוות דבורים וחומרים נוספים. חרטים אוהבים להשתמש בשעוות כי אפילו יותר קל להם מנגרים לעבוד איתן (הסיבוב המהיר יוצר חיכוך וחום שממיסים את השעוה לתוך העץ בקלות מדהימה - וקרנאובה טהורה גם קורה לה הפלא הזה - ומהיא בהחלט עדיפה על שעוות דבורים מבחינת חוזק. אבל אם רוצים משהו שיחזיק לאורך זמן עדיף להשתמש בפיניש אחר (את פיניש השעווה צריך לחדש כל הזמן). דרך אגב רוב חומרי הטיפוח לרהיטים (ומכוניות, קוסמטיקה וכדומה) מכילים שעוות קרנאובה ודבורים במינונים שונים, זה נחשב לחומר מזין. קרנאובה גם משמשת בתעשיות שבהן יש חשש לאלרגיה כי זה חומר שעוותי לא אלרגני (במיוחד בקוסמטיקה ובמזון) - לא תאמינו כמה דברים מכילים את החומר הזה. אם מישהו מכיר מקום אחר בארץ שמוכר שעוות קרנאובה במחיר יותר סביר (אפילו בכמות גדולה יחסית) אני אשמח לשמוע. אני מחפש כבר הרבה זמן והמחיר של פיגמנטים פשוט מרגיש לי קצת יקר.
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||