איך לנקות דיקט לבן מכתמים שחורים של לכלוך שנמרח?
אהלן לכולם , אני אשמח לעזרתכם בעניין.
ראשית כמה תמונות :
זהו סוג הדיקט :
http://imgur.com/Q4oF8Wv
http://imgur.com/ihFosUh
http://imgur.com/hNRpx0y
לא יודע אם התמונות האלו עוזרות במשהו אבל הרגשתי צורך להביא אותם.
כאן אתם יכולים לראות נקודות שחורות על המשטח שאותם אני רוצה להסיר.
http://imgur.com/mZ9Vkqu
עכשיו חשוב לי לציין שכל הנקודות האלו הם בעצם שאריות דביקות שנשארו מאיזה חומר ספוגי שחור. בגלל שזו רמפה של סקייט אצבעות , אז אני "נוסע" על השאריות שמתפוררורת מהחומר הספוגי ואז זה גורם להדבקות השאריות למשטח העץ.
אם אני שם לב בזמן לשאריות על המשטח , מספיקה נשיפה חזקה וכולן עפות להן מהמשטח (זה בבהנחה ועדיין לא "נסעתי" עליהן)
בנוסף על כך , יש מן כתם על העץ כתוצאה ממריחה של החומר הספוגי הדביק שכבר נדבק למשטח (כשמנסתי להסיר אותו עם האצבע)
תמונה של כתם כהה http://imgur.com/s1Zlzk5
קבלתי המלצה ממשהו שנראה שהוא מבין בתחום ללטש את המשטח עם נייר שיוף 2000 , ואפילו 1200 אפשרי
מה דעתכם ?
בנוסף במידה ואני כן אסיר את הכתמים האלו , אני ארצה למנוע את "הלכלוך הבא" , אז אותו אחד המליץ לי לקנות לכה של "יכטוורניש" , האם זה פתרון טוב לדעתם?
אני מאוד אוהב את הגוון של הצבע הלבן , וכל לכלוך או משהו דיי מציק לי בעיין.
תודה רבה חברים .
ראשית כמה תמונות :
זהו סוג הדיקט :
http://imgur.com/Q4oF8Wv
http://imgur.com/ihFosUh
http://imgur.com/hNRpx0y
לא יודע אם התמונות האלו עוזרות במשהו אבל הרגשתי צורך להביא אותם.
כאן אתם יכולים לראות נקודות שחורות על המשטח שאותם אני רוצה להסיר.
http://imgur.com/mZ9Vkqu
עכשיו חשוב לי לציין שכל הנקודות האלו הם בעצם שאריות דביקות שנשארו מאיזה חומר ספוגי שחור. בגלל שזו רמפה של סקייט אצבעות , אז אני "נוסע" על השאריות שמתפוררורת מהחומר הספוגי ואז זה גורם להדבקות השאריות למשטח העץ.
אם אני שם לב בזמן לשאריות על המשטח , מספיקה נשיפה חזקה וכולן עפות להן מהמשטח (זה בבהנחה ועדיין לא "נסעתי" עליהן)
בנוסף על כך , יש מן כתם על העץ כתוצאה ממריחה של החומר הספוגי הדביק שכבר נדבק למשטח (כשמנסתי להסיר אותו עם האצבע)
תמונה של כתם כהה http://imgur.com/s1Zlzk5
קבלתי המלצה ממשהו שנראה שהוא מבין בתחום ללטש את המשטח עם נייר שיוף 2000 , ואפילו 1200 אפשרי
מה דעתכם ?
בנוסף במידה ואני כן אסיר את הכתמים האלו , אני ארצה למנוע את "הלכלוך הבא" , אז אותו אחד המליץ לי לקנות לכה של "יכטוורניש" , האם זה פתרון טוב לדעתם?
אני מאוד אוהב את הגוון של הצבע הלבן , וכל לכלוך או משהו דיי מציק לי בעיין.
תודה רבה חברים .