עמוד 1 מתוך 1
חנות "מטקו"??

פורסם:
23 מרץ 2016, 16:50
על ידי איתמר
לאן נעלמה החנות "מטקו" בת"א????
Re: חנות "מטקו"??

פורסם:
24 מרץ 2016, 20:24
על ידי Pini Gold
הכי כיף זה להשתמש באפשרות ״חיפוש באתר זה״
הקש - מטקו - בתיבת החיפוש
וקבל התייחסויות לחנות זו.
לא תמצא שירות כזה בשום פורום נגרות בארץ.

Re: חנות "מטקו"??

פורסם:
24 מרץ 2016, 22:04
על ידי משה חברוני
יובל בעל חנות מטקו לשעבר הצטרף לדרור והוא נמצא ממול דרור בפינת נחלת בנימין פלורנטין
תגובה..וגם לפיני

פורסם:
25 מרץ 2016, 12:15
על ידי איתמר
תודה÷ אני מחפש בנרות מפסלות טובות ובמחיר שפוי.
ראיתי ב"בר-גל" אבל קצת יקר.
אשמח להמלצות
פיני- לפני כל שאלה שאני מעלה אני מטייל בפורומים קודמים
Re: תגובה..וגם לפיני

פורסם:
25 מרץ 2016, 15:26
על ידי Pini Gold
איתמר כתב:תודה÷ אני מחפש בנרות מפסלות טובות ובמחיר שפוי.
ראיתי ב"בר-גל" אבל קצת יקר.
אשמח להמלצות
פיני- לפני כל שאלה שאני מעלה אני מטייל בפורומים קודמים
יופי.
Re: חנות "מטקו"??

פורסם:
26 מרץ 2016, 22:47
על ידי ezerzur
"מטקו " לצערי נסגרה , פשט רגל , יובל עובד היום ב"דרור כלי עבודה " , מפסלות טובות או אצל יהודה ורשבסקי או אצל ראובן זאלק
Re: תגובה..וגם לפיני

פורסם:
27 מרץ 2016, 15:46
על ידי Moshe Eshel
איתמר כתב:תודה÷ אני מחפש בנרות מפסלות טובות ובמחיר שפוי.
ראיתי ב"בר-גל" אבל קצת יקר.
אשמח להמלצות
פיני- לפני כל שאלה שאני מעלה אני מטייל בפורומים קודמים
לפי גוגל "דרור כלי עבודה" מחזיקים במלאי מפסלות של Pfiel, ומה שאין להם כרגע בודאי יכולים להזמין לך מהקטלוג...
Re: חנות "מטקו"??--תגובה

פורסם:
27 מרץ 2016, 21:00
על ידי איתמר
אז הלכתי היום לראות במה משובר ופשוט נדהמתי מהאיכות השירות הכמות והמחיר. נהנתי מכל רגע.
3 מפסלות של pfeil , אבן מים (של "גמל"-חברה ישראלית-אשמח לחוות דעת) והנושא הושלם
Re: חנות "מטקו"??--תגובה

פורסם:
27 מרץ 2016, 21:05
על ידי Moshe Eshel
איתמר כתב:אז הלכתי היום לראות במה משובר ופשוט נדהמתי מהאיכות השירות הכמות והמחיר. נהנתי מכל רגע.
3 מפסלות של pfeil , אבן מים (של "גמל"-חברה ישראלית-אשמח לחוות דעת) והנושא הושלם
זה לא נחשב עד שלא רואים תמונות

Re: חנות "מטקו"??

פורסם:
06 אפריל 2016, 20:48
על ידי איתמר