עמוד 1 מתוך 1

השחזת מפסלות..

הודעהפורסם: 14 מרץ 2016, 18:51
על ידי איתמר
שלום,
אשמח לקבל ייעוץ לגבי השחזה.
אם לא ממליצים על השחזה עם דרמל לדוג׳ בגלל מהירות גבוהה אז איך אחרים משחיזים עם מכונת השחזה?

Re: השחזת מפסלות..

הודעהפורסם: 14 מרץ 2016, 19:42
על ידי Moshe Eshel
לדעתי ממש לא מומלץ השחזת מפסלות עם דרמל, שטח הפנים קטן מדי.
חפש פה בפורום "השחזה" ותמצא מלא טיפים והסברים