השחזת מפסלות..
שלום,
אשמח לקבל ייעוץ לגבי השחזה.
אם לא ממליצים על השחזה עם דרמל לדוג׳ בגלל מהירות גבוהה אז איך אחרים משחיזים עם מכונת השחזה?
אשמח לקבל ייעוץ לגבי השחזה.
אם לא ממליצים על השחזה עם דרמל לדוג׳ בגלל מהירות גבוהה אז איך אחרים משחיזים עם מכונת השחזה?