עמוד 1 מתוך 1

כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 15 ינואר 2016, 16:13
על ידי josef
הכד ממייפל והטבעות מוונגה ואגוז אמריקאי .
גימור שלוש שכבות של שמן דני .

Re: כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 15 ינואר 2016, 20:34
על ידי שלמה
פצצת על

Re: כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 15 ינואר 2016, 21:18
על ידי אליאל
פשוט יפיפיה

Re: כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 16 ינואר 2016, 00:09
על ידי dudi
כל הכבוד
נראה מצוין

Re: כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 16 ינואר 2016, 19:19
על ידי josef
תודה

Sent from my SM-E500F using Tapatalk

Re: כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 17 ינואר 2016, 01:18
על ידי umi
יופי של עבודה . באיזה שיטה אתה עושה את החישוש של גודל הטבעות ?. אסמח פרטים

Re: כד סיגמנטיים ממייפל

הודעהפורסם: 19 ינואר 2016, 08:07
על ידי josef
umi כתב:יופי של עבודה . באיזה שיטה אתה עושה את החישוש של גודל הטבעות ?. אסמח פרטים

בעקרון אפשר לחשב לפי היקף המעגל הנדרש ולחלק במספר הסיגמנטים (זווית החיתוך תלויה בכמה סגמנטים יש) או באמצעות רדיוס וסינוס של הזווית . יש למטיאס דף מסודר עם זוויות החיתוך לפי מספר החלקים בעיגול ,בנוסף יש תוכנה שממש אפשר לבנות את זה בתלת מימד והיא מחשבת לך את כל החישובים, כשיהיה לי זמן אני יעלה קישורים ...אבל בדרך כלל אין לי כח לכל החישובים אני פשוט מתחיל עם הטבעת הראשונה בערך לפי הגודל הרצוי ואת השאר אני מכין ביחס לטבעת הראשונה .

Sent from my SM-E500F using Tapatalk