עמוד 1 מתוך 1

מחרטה

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2015, 00:20
על ידי אליאל
ערב טוב לכולם,
הצלחתי למצוא מחרטה באתר של בר את גל בע"מ.
אני מקווה שהצלחתי לצרף את הקובץ.
אפשר לקבל את חוות דעתכם ?
האם יש צורך בסט שלושת המפסלות שהוצע יחד עם המחרטה ?

כמו כן האם מותר לחרוט בעץ רטוב ?
כמה זמן נחשב בשביל ייבוש עץ ?
איך מתאימים את העץ הנחרט לשימוש מאכל / שתייה? צריך לחטא ? מותר לצבוע ? לשמן ?

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2015, 06:34
על ידי שלמה
אליאל
מנוע 250W זה חלש ביותר ,
המינימום הנדרש זה מחרטה עם 550W
דגם 10803של בר-גל
[המלצה אישית]

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 07 ינואר 2016, 20:06
על ידי moshik
woodwork אני חושב מוכר מחרטת מיני ברמה טובה
אני לא ממליץ על המחרטה של ברגל

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 29 ינואר 2016, 00:43
על ידי amiezer
מציע לא להתקרב לברגל
אני החזרתי להם 2 משורים
ציוד סיני ברמה מאד נמוכה
מחרטה לא לקנות פחות מ1000 w