מחרטה
ערב טוב לכולם,
הצלחתי למצוא מחרטה באתר של בר את גל בע"מ.
אני מקווה שהצלחתי לצרף את הקובץ.
אפשר לקבל את חוות דעתכם ?
האם יש צורך בסט שלושת המפסלות שהוצע יחד עם המחרטה ?
כמו כן האם מותר לחרוט בעץ רטוב ?
כמה זמן נחשב בשביל ייבוש עץ ?
איך מתאימים את העץ הנחרט לשימוש מאכל / שתייה? צריך לחטא ? מותר לצבוע ? לשמן ?
הצלחתי למצוא מחרטה באתר של בר את גל בע"מ.
אני מקווה שהצלחתי לצרף את הקובץ.
אפשר לקבל את חוות דעתכם ?
האם יש צורך בסט שלושת המפסלות שהוצע יחד עם המחרטה ?
כמו כן האם מותר לחרוט בעץ רטוב ?
כמה זמן נחשב בשביל ייבוש עץ ?
איך מתאימים את העץ הנחרט לשימוש מאכל / שתייה? צריך לחטא ? מותר לצבוע ? לשמן ?