עמוד 1 מתוך 1

השחזת כלים

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2015, 06:33
על ידי שלמה
השתתפתי בהשתלמות השחזת הכלים ,
אסכם במילה אחת ,מיותר.

Re: השחזת כלים

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2015, 08:08
על ידי dudi
שלמה כתב:השתתפתי בהשתלמות השחזת הכלים ,
אסכם במילה אחת ,מיותר.

גם הפוסט הזה.