השחזת כלים
השתתפתי בהשתלמות השחזת הכלים ,
אסכם במילה אחת ,מיותר.
אסכם במילה אחת ,מיותר.
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
שלמה כתב:השתתפתי בהשתלמות השחזת הכלים ,
אסכם במילה אחת ,מיותר.