תערוכה
חברים,
"יוצרים ונהנים "
זו תערוכה למשך שבוע של יוצרים ,
במשכן הכנסת,[בטו בשבט]
מי שמעוניין להציג שישאיר לי פרטי התקשרות .
לא מבטיח אבל אנסה להכניס כמה שיותר יוצרים בעץ.
"יוצרים ונהנים "
זו תערוכה למשך שבוע של יוצרים ,
במשכן הכנסת,[בטו בשבט]
מי שמעוניין להציג שישאיר לי פרטי התקשרות .
לא מבטיח אבל אנסה להכניס כמה שיותר יוצרים בעץ.