עמוד 1 מתוך 1

תערוכה

הודעהפורסם: 02 נובמבר 2015, 08:13
על ידי שלמה
חברים,
"יוצרים ונהנים "
זו תערוכה למשך שבוע של יוצרים ,
במשכן הכנסת,[בטו בשבט]
מי שמעוניין להציג שישאיר לי פרטי התקשרות .
לא מבטיח אבל אנסה להכניס כמה שיותר יוצרים בעץ.