עמוד 1 מתוך 2

אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 13 ספטמבר 2015, 01:16
על ידי Pini Gold
טוב, כבר נגמרו כל התירוצים, סוף סוף חזרו כולם מחול, החגים בפתח ויש לחזור לעיסוקים המעשיים (התפלספויות כאן לאחרונה מיותרות לדעתי, טוב יהיה נשקיע יותר בהצגת עבודות מעשיות ונדון בהם) הואיל ולמפסלות החריטה והגילוף שלי יש כבר מתקן סביר להברקה (ראה בפורום נגרות) הצלחתי בקלות יחסית במהלך סוף השבוע המאובק הזה להכין את שני הכלים הבאים מעץ זית שקיבלתי ב 2009 מאביחי איסמן.
הכף מגולפת בחלקה ויוצרה בעיקר על מנת לבדוק את יעילות ההשחזה / הברקה.
שנה טובה.

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 13 ספטמבר 2015, 03:59
על ידי umi
מאמת אין על עץ זית אבל גם אין אליך, יופי של עבודה יפיפיה. שנה טובה

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 15 ספטמבר 2015, 10:24
על ידי L.D
פיני ממש יפה.
יוצא לך ממש אומנות.

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 15 ספטמבר 2015, 21:32
על ידי josef
מדהים!!!!

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2015, 14:39
על ידי benja
ממש יפה!!
הצבע השחור בסדקים זה אפוקסי שחור?

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2015, 15:50
על ידי Pini Gold
benja כתב:ממש יפה!!
הצבע השחור בסדקים זה אפוקסי שחור?


אכן אפוקסי, עם פיגמנט ירוק כההההה.

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2015, 15:58
על ידי benja
באיזה שלב של העבודה שמים את האפוקסי, לפני לטש ואז מלטשים הכל ביחד?

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2015, 16:37
על ידי Moshe Eshel
אח פיני, גרמת לי להתגעגע למחרטה שלי קשות, לא פגשתי בה כבר הרבה זמן. אבל לפחות אני מתנחם שחלקנו כן מגיעים...
שנה טובה ומתוקה לכולם!

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2015, 18:06
על ידי Pini Gold
benja כתב:באיזה שלב של העבודה שמים את האפוקסי, לפני לטש ואז מלטשים הכל ביחד?

בדיוק

Re: אין על עץ הזית

הודעהפורסם: 26 ספטמבר 2015, 23:50
על ידי dango7
עבודות יפות מאוד. עץ הזית הוא עץ שנותן תוצאות טובות ביותר למרות שיש גם פגמים וחריצים. תבדקו גם את עץ הפיקוס מניב תוצאות יפות.