עמוד 1 מתוך 1

פקקים לבקבוקי יין

הודעהפורסם: 10 אפריל 2008, 19:34
על ידי ezerzur
חריטת פקקים מעץ רודזי ומעץ אגס

Re: פקקים לבקבוקי יין

הודעהפורסם: 10 אפריל 2008, 23:24
על ידי ezerzur
תודה יהודה , אכן הגב השתפר וחוזרים לתלם לאט לאט , תודה על המחמאה

Re: פקקים לבקבוקי יין

הודעהפורסם: 10 אפריל 2008, 23:45
על ידי iavihay
איכותי ומקסים- יופי..!

Re: פקקים לבקבוקי יין

הודעהפורסם: 11 אפריל 2008, 01:29
על ידי Eliko
יופי של עבודה עזר
ברוך שובך לתלם

Re: פקקים לבקבוקי יין

הודעהפורסם: 12 אפריל 2008, 08:54
על ידי Raviv
יפה מאוד.... מאיפה אתה קונה את הפקק (החלק שמתחבר לעץ)?

Re: פקקים לבקבוקי יין

הודעהפורסם: 12 אפריל 2008, 10:24
על ידי ezerzur
קניתי דרך ebay - מאחר וקניתי מס' פריטים זה יצא זול משמעותית מהמחיר בארץ 1/10 מחיר!!!!
רק לא לקנות מ-p.s.i הם אינם שולחים ואז מתחיל מרוץ אחרי הכסף