עמוד 1 מתוך 1

התייעצות לגבי רכישת כלי עבודה

הודעהפורסם: 01 פברואר 2015, 21:52
על ידי gamadi
שלום לכולם,
אני מקווה שאצליח להסביר עצמי כמו שצריך.
אני מייצרת מסגרות עץ עגולו כחלק מהמוצרים שלי, את המסגרות אני חותכך בסי אנ סי מקורות עץ.
לאחר הסי אנ סי אני מקבלת את המסגרות חתוכות כעיגולים אחד בתוך השני ועלי לנתק אותן אחת מהשניה בעזרת ג׳יגסו.
נותרים לי שנצים (בליטות) של המחברים בחלק הפנימי והחיצוני של המסגרת. את החיצוניים אני מורידה על השלייף ואת הפנימיים בעזרת דרמל עם ראש כרסום.
אני רוצה לעבור להורדת השנצים הפנימיים בעזרת ראוטר כדי שזה יהיה מהיר ומדוייק יותר.
השאלה שלי היא כזו....
יש ראש מגן ההופך את הדרמל לראוטר ויש שולחן המקבע את הדרמל כראוטר, מה מבחינת בטיחות ונוחות עבודה עדיף? להחזיק את הראוטר ביד ולקבע את המסגרת איכשהו לשולחן או להשתמש בשולחן ראוטר ולהחזיק את המסגרת ביד?

מצורפות פה תמונות של המסגרות לפני ואחרי העיבוד הידני.
קישור לממיר לראוטר:
http://www.ledico.com/work_tools/ממיר-לרוטר-335/
קישור לשולחן ראוטר:
http://www.ledico.com/work_tools/שולחן-לרוטר-231/

תודה רבה מראש וסליחה על אורך ההסבר :)

Re:הקישורים הנכונים- התייעצות לגבי רכישת כלי עבודה

הודעהפורסם: 02 פברואר 2015, 06:56
על ידי isidor
שלום,
לצערי איני יכול לענות על שאלותיך, אך היות והקישורים שלך לא מובילים למקום הנכון
הנה עזרתי הצנועה - כאן הקישורים הנכונים:

1 - ממיר לראוטר:

http://www.ledico.com/work_tools/%D7%9E ... D7%A8-335/

2 - שולחן לראוטר:

http://www.ledico.com/work_tools/%D7%A9 ... D7%A8-231/

בהצלחה

Re: התייעצות לגבי רכישת כלי עבודה

הודעהפורסם: 02 פברואר 2015, 08:48
על ידי gamadi
תודה :)

Re: התייעצות לגבי רכישת כלי עבודה

הודעהפורסם: 02 פברואר 2015, 23:56
על ידי dudi
לצערי גם אני לא יכול לענות על נושא הכלים אבל אני רוצה לנסות להגיע לפתרון מכיוון אחר.
מהסתכלות בתמונה אני מסיק שהצלבים בתחתית הקורה נועדו פשוט להחזיק את הטבעות בזמן החיתוך ב CNC ואז אותם את חותכת ידנית וכך נוצר האתגר שאת מנסה לפתור.
* האם זה המצב?
* מה קורה (חוץ מהרבה עבודת איסוף משולחן ה CNC) אם מבצעים חיתוך מלא של הטבעות מבפנים החוצה? - בכל מעגל חותכים מלא את הטבעת הפנימית ואז את הבאה מבפנים וכו'
* האם את נוכחת בזמן החיתוך או שהוא מתבצע ע"י מישהו אחר במקום אחר? - כדי להבין אם בא בחשבון תהליך שמשלב CNC עם שלבי ביניים שמבוצעים ידנית.

Re: התייעצות לגבי רכישת כלי עבודה

הודעהפורסם: 04 פברואר 2015, 09:08
על ידי moshik
דודי

לא נכון לנתק את הטכעות לגמרי (לא חשוב מה הסדר)
כי אז הטבעת תנזק (תצא משליטה)
שולחן ראוטר עם כרסומת מתאימה זה רעיון טוב

Re: התייעצות לגבי רכישת כלי עבודה

הודעהפורסם: 04 פברואר 2015, 13:48
על ידי dudi
moshik כתב:דודי

לא נכון לנתק את הטכעות לגמרי (לא חשוב מה הסדר)
כי אז הטבעת תנזק (תצא משליטה)
שולחן ראוטר עם כרסומת מתאימה זה רעיון טוב


תודה מושיק,
האמת שאין לי נסיון מעשי עם CNC ולכן זה הוצג כשאלה ולא כפתרון. מה שאני יודע זה שאנשים מבצעים חיתוכים (מלאים) ב CNC אולי אז הם איכשהו רותמים את החתיכות החתוכות. הייתי שמח לשמוע על זה הסבר גם מחיים אבל אני מתאר לעצמי שאתה מכיר CNC לא פחות.
החכמתי :)

תוספת עריכה במחשבה שניה...
החשיבות של סדר החיתוך- כאשר אתה חותך את הטבעת הגדולה ראשונה אז כשאתה עובד על הטבעת הפנימית החומר לא רתום לשום דבר. כשאתה חותך מבפנים החוצה תמיד הקורה שממנה את מוריד את הטבעות רתומה. ואין לך צורך לעשות עיבוד כלשהו על טבעת משוחררת.