עמוד 1 מתוך 1

דברים קטנים

הודעהפורסם: 18 מרץ 2008, 00:20
על ידי Moshe Eshel
נסיונות בלחרוט בקטן, אבל לא קטן מדי

עשיתי כבר לפני כמה זמן, אבל מעולם לא העליתי...

Re: דברים קטנים

הודעהפורסם: 18 מרץ 2008, 22:18
על ידי gal-galim
יפה יפה
איך בדיוק עבדת על זה עם פינצטה ומחטים.......

Re: דברים קטנים

הודעהפורסם: 18 מרץ 2008, 23:38
על ידי Moshe Eshel
הם לא עד כדי כך קטנים שאצטרך לעבוד עם מחטים - זה נעשה עם כלים סטנדרטיים לחלוטין - אבל בהחלט אפשר להשחיז איזה מברג שענים לטובת עבודה בקטן (או כלים דנטליים וכו') - אבל כמו שכתבתי למימדים האלה אין צורך (אלא אם כן עולים ברמת הפרטים שרוצים להוסיף לעבודה כמו טבעות וכו')