עמוד 1 מתוך 1

לא חבל?

הודעהפורסם: 10 מרץ 2008, 18:38
על ידי Pini Gold
שני הגזעים הללו נגדעו היום ואני מעוניין למסור אותם לאנשי הפורום. המחיר - צלחת עץ מהגזע הגדול ואחת מהקטן יותר. אשתי אומרת שהיא חושבת שזה שזיף. למדתי כבר לא להתוכח.
מה שבטוח שזה עץ פרי. נראה מסיבי ויפה.
גובה בערך 60 ס"מ וקוטר של הגדול למעלה מ 25 והקטן קצת פחות מ 15 ס"מ.
כל הקודם זוכה.
פיני גולד 052-5617417

Re: לא חבל?

הודעהפורסם: 10 מרץ 2008, 23:51
על ידי zigi
בטוח שיהודה יגיע אליך ראשון.