עמוד 1 מתוך 1

שתהיה שנה נהדרת...עם שמחה,יצירתיות,והגשמה...וגם יש לי שאלה..

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2014, 15:10
על ידי MICA
איך עשו את הדבר המהמם הזה???אני חייבת לדעת....

Re: שתהיה שנה נהדרת...עם שמחה,יצירתיות,והגשמה RE:

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2014, 15:49
על ידי yonchi
קוראים לתהליך CHIP CARVING זה עבודה עם שתי סוגי סכינים ידניות

תעשי חיפוש את הערך באנגלית בגוגל ותמצאי המון חומר בנושא