עמוד 1 מתוך 2

סוף סוף הזמנתי מחרטה

הודעהפורסם: 22 פברואר 2008, 18:54
על ידי Raviv
שלום לכולם........
אז סוף סוף הזמנתי לי מחרטה היום הארצות הברית,מקווה שזאת היתה קניה טובה .
זה הנתונים של המחרטה:
Create beautifully turned pieces of furniture with this four speed lathe. Mounts to stand (sold separately) or to your workbench. Includes 6'' sanding disc, spur drive, face plate, live center, table, and miter gauge.
Motor: 1/2 HP, 110V, 60 Hz, 5.5 amps
Speeds (RPM): 1125, 1640, 2360, and 3450
Swing over bed: 14''
Distance between center: 40''
MT2 live center
Bed: 2 lengths 1-3/4'' steel tubing
Tool rest: 11-3/4''
Drive: V-belt
Overall size: 57-1/2'' x 8-1/2'' x 14''
Tool weight: 88 lbs.

Re: סוף סוף הזמנתי מחרטה

הודעהפורסם: 23 פברואר 2008, 01:00
על ידי Raviv
בדקתי הרבה וזאת המחרטה הראשונה שלי ואני לא רוצה להשקיע הרבה לפני שאני רואה שאני "נדבק בחידק החריטה".
ההשקעה היא קטנה המחרטה עולה 89$ בסה"כ ועוד כ100$ משלוח סה"כ כ190 $ שזה פחות מ700 ש"ח שבסכום כזה לא ניתן למצוא משהו דומה בארץ.

Re: סוף סוף הזמנתי מחרטה

הודעהפורסם: 23 פברואר 2008, 09:49
על ידי ezerzur
ראשית , שיהיה במזל ,
שנית הבעיה בהזמנה כזו שבמקרה של תקלה אין לך למי לפנות , המנוע עובד על 110 volt כך שתצטרך שנאי שזו הוצאה נוספת , ובנוסף בזמן האחרון אגף המכס נהנה לקחת מע"מ על הזמנות מחו"ל

מברוק

הודעהפורסם: 23 פברואר 2008, 19:50
על ידי Pini Gold
רביב, במחיר הזה לא קונים מחרטה אחת :lol:
שתהנה.

Re: מברוק

הודעהפורסם: 24 פברואר 2008, 00:15
על ידי Raviv
תודה תודה..... המחיר היה שיקול ומי שרוצה את כתובת האתר שיגיד.

Re: מברוק

הודעהפורסם: 24 פברואר 2008, 02:29
על ידי Saba_jackson
שיהיה לך בהצלחה והנאה!!
קראתי את המפרט, התוכל להוסיף גם את שם הייצרן והדגם?
הניתן לרכוש בלי הבסיס?

תודה

Re: מברוק

הודעהפורסם: 24 פברואר 2008, 09:33
על ידי Raviv
זה הלינק לאתר,המחרטה מגיעה ללא הרגליים וניתן לרכוש את הרגליים בנפרד אבל לדעתי זה לא כדאי גם בגלל המשקל וגם הנפח .
בדקתי היום והמחיר עלה ל-99$ שזה עדיין זול מאוד.(יש תוספת משלוח בתוך ארצות הברית של 10$)

http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/D ... mber=45276

יש בסוף הדף מפרט של המחרטה שם אתה יכול לראות הכל.....

Re: מברוק

הודעהפורסם: 24 פברואר 2008, 13:05
על ידי yossi
קח בחשבון הפסד כח של 10% עקב שינוי תדר העבודה ל 50 הרץ.
במנוע כשלך כל וואט חשוב.
למרות הכל אני מקווה שתהנה מהרכישה

Re: מברוק

הודעהפורסם: 24 פברואר 2008, 17:26
על ידי izaks
מברוק - תיהנה!