עמוד 1 מתוך 1
עבודות עם מרכזים שונים

פורסם:
03 מאי 2014, 02:27
על ידי Eitan27
שלום לכולם
אני חורט מתחיל (קניתי מחרטה קטנה לפני כמה חודשים ואני עובד בסופי שבוע)
אני מצרף עבודות בסגנון חדש שהתחלתי ללמוד, עבודה עם כמה מרכזים שונים.
אשמח לעצות וטיפים
איתן
עבודות יפות בעיני

פורסם:
03 מאי 2014, 17:52
על ידי eyal g
יש זרימה נכונה ופרופרציות נכונות בין החלקים.
הערה לגבי הגביע - העמוד שלו עבה מדי לטעמי. ככל שהוא דק יותר, הגביע יראה מעודן יותר.
הבעיה היא - איך הוא לא נשבר? אז ככה:
תתחיל בחלק העליון מבחוץ ומבפנים ותגמר
לאחר מכן תעבור לעמוד +קוים כללים של הבסיס. בשלב הזה צריך להיות ערני כי המשקל של החלק העליון על עמוד דק במהירות גבוהה יכול ליצור שבר. הנמך מהירות במידת הצורך.
יש אפשרות לתמוך את החלק העליון עם כדור טניס מפונצר שמורכב על העוקץ עם המיסב. האמת - לא ניסיתי אף פעם, אבל ראיתי באינטרנט שאפשר.
לגמר ולחתוך עם PARTING TOOL .
ואחרון חביב - גימור. הגביע נראה עשוי מעץ עם טקסטורה מעניינת, אבל בתמונה (אולי זה רק הצילום) חסר עומק. איך גימרת? אני חושב ששמן/שלאק/FRICTION POLISH יכולים להבליט יותר.
תמשיך להעלות.
איל
Re: עבודות יפות בעיני

פורסם:
03 מאי 2014, 20:04
על ידי icemen
ברוך הבא..עבודות יפות, אתה בהחלט בדרך הנכונה..
כפי שהוזכר,כדאי להשתמש בחומרי גימור, שלטעמי ,ישביחו את העבודות..
ממליץ גם להקטין, ולסובב את התמונות לפני העלאתן (כדי למנוע ממני את כיפוף הצוואר לזוית מכאיבה..)
אביחי
Re: עבודות יפות בעיני

פורסם:
05 מאי 2014, 09:56
על ידי Eitan27
תודה רבה
מבחינת גימור יש רק סנדינד סילר, ברוב העבודות אני שם גם ווקס דבורים, אבל בגלל שאין מרכז ברור, ואני עובד עם וןקס גושני זה בעיה.
לגבי הגביע אני מסכים לגבי עובי הידית ושמעתי על טכניקת הכדור טניס, הענים הוא שגם הגביע עם מרכזים שונים ( לא רואים את זה בתמונה טוב, אבל הוא מפותל בזווית של 45 מעלות, ככה שהייתי חייב לעבוד קודם על הידית בין שני העוקצים ורק אז על פנים הגביע, מה שהגביל אותי עם העובי...
Re: עבודות יפות בעיני

פורסם:
05 מאי 2014, 09:56
על ידי Eitan27
תודה רבה
מבחינת גימור יש רק סנדינד סילר, ברוב העבודות אני שם גם ווקס דבורים, אבל בגלל שאין מרכז ברור, ואני עובד עם וןקס גושני זה בעיה.
לגבי הגביע אני מסכים לגבי עובי הידית ושמעתי על טכניקת הכדור טניס, הענים הוא שגם הגביע עם מרכזים שונים ( לא רואים את זה בתמונה טוב, אבל הוא מפותל בזווית של 45 מעלות, ככה שהייתי חייב לעבוד קודם על הידית בין שני העוקצים ורק אז על פנים הגביע, מה שהגביל אותי עם העובי...
Re: עבודות עם מרכזים שונים

פורסם:
05 מאי 2014, 19:07
על ידי yd
עבודה יפה ומענינת.
Re: עבודות עם מרכזים שונים

פורסם:
08 מאי 2014, 22:52
על ידי nissim
מה סוג העץ שעשית ממנו את הפמוטים
Re: עבודות עם מרכזים שונים

פורסם:
10 מאי 2014, 03:33
על ידי umi
לפי העבודות עם מרכזים משתנים, אתה לא נראה מתחיל. עבודות יפות. תמשיך להתנסות, בהצלחה
Re: עבודות עם מרכזים שונים

פורסם:
19 יוני 2014, 07:38
על ידי Eitan27
הפמוט הראשון מתות והשני מייפל