עמוד 1 מתוך 1
קערה חדשה

פורסם:
22 אפריל 2014, 20:55
על ידי shlomi
משהו חדש
Re: קערה חדשה

פורסם:
22 אפריל 2014, 21:19
על ידי yd
מקסים,יופי של עבודה,רק שאלה קטנה מאיזה עץ זה עשוי?
Re: קערה חדשה

פורסם:
22 אפריל 2014, 21:59
על ידי shlomi
אין לי מושג ,העץ נכרת לפני כשנה אצל השכנים שלי כשקנו את הבית וגם הם לא יודעים
אני אוהב מאוד

פורסם:
22 אפריל 2014, 22:15
על ידי eyal g
הצלחת לשלב היטב את הקליפה בדופן.
הערה מנקודת המבט שלי- (מקווה שאני צודק בדיאגנוזה)נראה לי שבחלק הפנימי היית צריך לשים סנדינג סילר. יש שם אזור שנראה שלא הצלחת להחליק מכיוון שהסיבים מסוכסכים ופונים לכל הכיוונים. שימוש בסנדינג סילר היה מקל עליך.
איל
Re: אני אוהב מאוד

פורסם:
23 אפריל 2014, 00:30
על ידי umi
קערה יפה ועבודה טובה השפה הטיבעית מוסיף יופי
Re: קערה חדשה

פורסם:
23 אפריל 2014, 20:15
על ידי ezerzur
יופי של עבודה אהבתי
Re: קערה חדשה

פורסם:
24 אפריל 2014, 10:11
על ידי Moshe Eshel
תודה על השיתוף, למי ששאל מאיזה עץ - להערכתי (מהתמונה, לא ודאי) מדובר בעץ שזיף/נקטרינה או חבר...
מה הגודל של הקערה?
Re: קערה חדשה

פורסם:
24 אפריל 2014, 20:32
על ידי shlomi
קוטר 22 ס"מ
גובה +-14
לגבי סוג העץ
