עמוד 1 מתוך 1

קערה חדשה

הודעהפורסם: 22 אפריל 2014, 20:55
על ידי shlomi
משהו חדש

Re: קערה חדשה

הודעהפורסם: 22 אפריל 2014, 21:19
על ידי yd
מקסים,יופי של עבודה,רק שאלה קטנה מאיזה עץ זה עשוי?

Re: קערה חדשה

הודעהפורסם: 22 אפריל 2014, 21:59
על ידי shlomi
אין לי מושג ,העץ נכרת לפני כשנה אצל השכנים שלי כשקנו את הבית וגם הם לא יודעים

אני אוהב מאוד

הודעהפורסם: 22 אפריל 2014, 22:15
על ידי eyal g
הצלחת לשלב היטב את הקליפה בדופן.
הערה מנקודת המבט שלי- (מקווה שאני צודק בדיאגנוזה)נראה לי שבחלק הפנימי היית צריך לשים סנדינג סילר. יש שם אזור שנראה שלא הצלחת להחליק מכיוון שהסיבים מסוכסכים ופונים לכל הכיוונים. שימוש בסנדינג סילר היה מקל עליך.
איל

Re: אני אוהב מאוד

הודעהפורסם: 23 אפריל 2014, 00:30
על ידי umi
קערה יפה ועבודה טובה השפה הטיבעית מוסיף יופי

Re: קערה חדשה

הודעהפורסם: 23 אפריל 2014, 20:15
על ידי ezerzur
יופי של עבודה אהבתי

Re: קערה חדשה

הודעהפורסם: 24 אפריל 2014, 10:11
על ידי Moshe Eshel
תודה על השיתוף, למי ששאל מאיזה עץ - להערכתי (מהתמונה, לא ודאי) מדובר בעץ שזיף/נקטרינה או חבר...
מה הגודל של הקערה?

Re: קערה חדשה

הודעהפורסם: 24 אפריל 2014, 20:32
על ידי shlomi
קוטר 22 ס"מ
גובה +-14
לגבי סוג העץ :oops: