עמוד 1 מתוך 1

RE

הודעהפורסם: 19 ינואר 2014, 10:37
על ידי MICA
התכוונתי שאני לא יודעת להעלות את התמונה לפורום....(אל תצחק)

Re: RE

הודעהפורסם: 19 ינואר 2014, 12:42
על ידי Alex Milch
אני לא צוחק בכלל, להיפך, אני מאד עצוב!
אני רוצה לראות את התמונה!
נסי להעלות מן המחשב האישי.
תודה.