חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מיקה510

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מיקה510

הודעהעל ידי MICA » 17 ינואר 2014, 21:47

שלום רב.,
תשמעו....ראיתי אצל חברה שקיבלה מתנה לוח עץ שכולו ריקועים מדויקים בצורות גיאומטריות...משהו מדהים ביותר.....אני לאיודעת איך לצלם ולהעביר לכאן....חבל...אבל אם ההסבר שלי מובן....מישהו יודע איך עושים דבר כזה....זה מדהים בטירוף....מראה לא יאמן....לא יכולתי להרגע מהדבר הזה....זה נראה כאילו שהעץ היה רך כמו חומר פלסטי ולקחו תבליט והטביעו אותו....תארו לכם על לוח בגודל של קרש חיתוך כולו מלא דוגמאות צפופות....לא יכול להיות שזוהי עבודת יד כי אילו דוגמאות קטנ ות ומדויקות.....
MICA
משתמש ותיק
 
הודעות: 24
הצטרף: 10 דצמבר 2010, 21:59

Re: מיקה510

הודעהעל ידי umi » 18 ינואר 2014, 17:50

בלי תמונה אפשר רק לדמיין אבל לא יותר. אם הגודל הוא של קרש חיתוך: מצלמים עם אור מלמעלה וגם אפשר לשים את הלוח מול מנורת לילה ולצלם ואז יראו את החורים של הצורה הגאומטרית. כדי לחוות-צריך לראות !
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: מיקה510

הודעהעל ידי nissim » 20 ינואר 2014, 21:35

nissim
סופר משתמש
 
הודעות: 359
הצטרף: 18 ספטמבר 2012, 22:10

Re: מיקה510

הודעהעל ידי Moshe_z » 20 ינואר 2014, 23:17

נראה לי שהכוונה לזה:
http://woodart.co.il/default.aspx?sitei ... 703&lang=1
סמל אישי של המשתמש
Moshe_z
סופר משתמש
 
הודעות: 532
הצטרף: 10 ינואר 2012, 15:22


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים